הסיבה שריקלין דחה את הצעת הבית היהודי

שמעון ריקלין, הודיע כי הוא דוחה את ההצעה של הבית היהודי לשריון במקום ריאלי. "החרמות, השנאות והפילוגים לא מאפשרים לי לקבל בלב שלם את ההצעה של הבית היהודי"

איש התקשורת שמעון ריקלין, הודיע כי הוא דוחה את ההצעה של הבית היהודי לשריון במקום ריאלי. "החרמות, השנאות והפילוגים לא מאפשרים לי לקבל בלב שלם את ההצעה של הבית היהודי", צייץ ריקלין בדף הטוויטר.

ריקלין התייחס למשבר בין הימין החדש-איחוד לאומי של בנט, שקד וסמוטריץ' ועל הסירוב של נפתלי בנט לשלב את בן גביר במפלגתו יחד עם רפי פרץ. "חבל שאין בכוחה של הציונות הדתית ללמוד מהשמאל להניח בצד את המחלוקות ולהתמקד במטרה המשותפת: ניצחון. ומכיוון שלא נראה לי שאני יכול לתרום, אעזור ככל יכולתי מהתקשורת. סדקים בקירות הבית ואף אחד לא זז, וחבל".

השבוע דיווחנו כי ריקלין צפוי להשתלב ברשימת הבית היהודי לכנסת במקום השני.ריקלין היה משובץ במקום השישי, זאת במידה והיה איחוד בין מפלגות הימין, כך על פי הצעת הבית היהודי.

כעת, הולכים וגוברים סיכויו של אלי ישי לקבל הצעה למקום ריאלי בבית היהודי, לאור כך שריקלין אמר 'לא' לאנשי הבית היהודי וסיכויי המפלגה לעבור את אחוז החסימה שואפים לאפס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *