בדרך לאופוזיציה? ליברמן מאיים: "דורשים את חוק הגיוס כמו שהוא"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מקשיח עמדות ומציב שורה של דרישות מראש הממשלה נתניהו בנושאי ביטחון דת ומדינה, "לא רוצה שיעבירו כסף לחמאס"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הציב שורה של דרישות מראש הממשלה נתניהו בנושאי ביטחון דת ומדינה – ובכך מקשיח את עמדתו לגבי המחלוקות עם החרדים. ליברמן דרש במהלך ישיבת הסיעה שנערכה בכנסת כי "אנחנו דורשים את חוק הגיוס כמו שהוא, שזה כולל את כל הנקודות והפסיקים. כמו שעבר בקריאה הראשונה, כך יעבור בשנייה ושלישית. בסוף יולי פגה הדחייה של בג"צ ואני מסופק אם הוא ייתן עוד דחייה"
.
יושב ראש ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס למשא ומתן הקואליציוני במהלך מסיבת עיתונאים שקיים ואיים כי "בנושא מדיניות ביטחון יש לנו לא מעט בעיות ויש פערים משמעותיים. ראינו לצערי העברת 30 מיליון דולר לחמאס ו-700 רקטות שנפלו על דרום הארץ. ברור שמבחינתי הדבר הזה בלתי סביר בעליל

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הוסיף ותבע מנתניהו לחוקק את עונש מוות למחבלים, "הליכוד התחייב לחוקק את חוק עונש מוות מחבלים בשלוש קריאות תוך חצי שנה". ליברמן אמר את הדברים בפתח ישיבת סיעתו והוסיף, "אנחנו רוצים להקים ממשלת ימין במעשים ולא בדיבורים. סיעת הליכוד היא אומנם הגדולה והיא מובילה את המו"מ, אבל גם היא צריכה להבין שגם למפלגות קטנות יש עמדות ועקרונות. בנושא של התיקים – לכולם ברור וידוע – מדובר בתיק ביטחון ותיק הקליטה והעלייה".

מוקדם יותר, ‏נשיא המדינה נענה היום לבקשת ראש הממשלה נתניהו והעניק לו ארכה בת שבועיים למלאכת הרכבת הממשלה.

במקביל, לאחר סערת חילולי השבת בארוויזיון הודיעה סיעת יהדות התורה כי תשוב למו"מ הקואליציוני – לאחר כמה ימים של פסק זמן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵלי מהאדמה.

    קוֹל דְּמֵי אָחִיכם צֹעֲקִים אֵליך "קיצונים – קדושים" זה פשוט יום "אבל" לאומי… יום שמד שיש הרבה צער לקב"ה בשמים!!! ידוע שע"פ דעת תורה של כל מנהיגי ופוסקי הדור: הכי טוב לחרדים האהובים בשמים, שלא לעמוד בעת הצפירה במדינת השמד.

    הם החילונים העמלקים מבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו של ד' ית' שמו. ומאוד יזיק אם חרדי יעמוד אפילו דקה לבטלה בשעת הצפירה!!! אנחנו וכל גדולי התורה והצדיקים של הדור, כולנו גאים שלא נעמוד / ולא עמדנו בצפירה – של "שמד" "שמד" "שמד" בפועל ממש.

    מכל הדורות כל הרבנים והצדיקים והחכמים והאדמורי"ם – לימדו אותנו לא לכבד את הרשעים!!! וגם אסור להתחנף לרשעים, ופרט לציונים המנובלים, כפי שלמדו חז"ל מן הפסוק: "וְלֹא תַחֲנִיפוּ אֶת הָאָרֶץ… וגם אסור לעמוד בצפירה של עבודה זרה רח"ל. לעמוד בצפירה אסור ע"פ הלכה וגם בגלל חוקות הגוים… ומשום כך אנחנו החרדים החכמים צדיקי הדור וכו' לא נעמוד אפי' דקה אחת, או חצי דקה למדינה המסריחה "מעבירות של שמד – ניאוף – וע"ז וכו'."

    זה לא שום סוד שהיום המדינה כבר מוקצת מחמת מיאוס. תמיד חייבים לזכור שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל בכל מקום שהם נמצאים. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקב"ה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים כמו מנהיגי המדינה. החיילים רק השלוחים… אבל גם בלי שום חיל הקב"ה יכול להסתדר לבד. הוא לא צריך שום עזרה מהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב