בדרך לקואליציה: חברת כנסת מהאופוזיציה נטשה את יש עתיד

מכה ליאיר לפיד ובוגי יעלון, לאחר שחברת כנסת ממםלגתם נטשה לטובת גנץ, והותירה אותם עם 15 מושבים בכנסת בדיוק כמו לרשימה הערבית המשותפת, בדרך למלחמה על ראשות האופוזיציה

ח"כ פנינה תמנו שטה ממפלגת 'יש עתיד' הודיעה הבוקר במפתיע כי החליטה לנטוש את מפלגתו של יאיר לפיד ולחבור לקואליציית נתניהו וגנץ "החלטתי להישאר בכחול לבן במסגרת חוסן לישראל ולתת גיבוי מלא לראש המפלגה, ח"כ בני גנץ, בממשלת האחדות שתוקם בקרוב. גנץ הוא מנהיג ששם את ישראל לפני הכל וזו לא סיסמא אלא עובדה".

חברת הכנסת שטה ניסתה להסביר וכתבה "אני מאמינה שבעת המורכבת הזו הן בשל משבר הקורונה, הפלונטר הפוליטי והשסעים החברתיים, האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית מול האתגרים העומדים לפנינו למען ישראל. חונכתי על ערבות הדדית ואחדות העם ואני בוחרת בדרך הזו מתוך הבנה שאנחנו חייבים ללכד ולאחד את החברה הישראלית בעת הקשה הזו".

בנוגע לעזיבת יש עתיד כתבה כי "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לח"כ יאיר לפיד מעומק הלב על שנים של חברות ועשייה משותפת ולכל חברי הכנסת של יש עתיד, לפעילי המפלגה ולכל האנשים המדהימים שפגשתי לאורך השנים. לא אסתיר, לא קל להיפרד מהמסגרת הפוליטית הראשונה שלי, שהיתה לי בית פוליטי אך בניגוד להחלטה שנלקחה ביש עתיד שלא להיכנס לממשלת אחדות כעת, אני סברתי אחרת ועל כן בשעת מבחן זו אני בוחרת לתת אמון וחיזוק למהלך זה".

לסיום הוסיפה "אני סומכת על הרמטכ"ל וח"כ בני גנץ שבאמת עבורו ישראל לפני הכל, ואהיה לו לעזר כשליחה ונבחרת ציבור. אני תקווה שעוד היום נצא לתקופה פוליטית חדשה, תקופה של אחדות, שבה נתמודד יחד עם האתגרים שלפנינו. כולי תפילה שב"ה נצליח יחד להתגבר במהירות על משבר הקורונה והשלכותיו ונדע בשורות טובות בכל התחומים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *