בהלה בברכפלד: תינוק נדבק בגן משחקים

תינוק ממשפחה של חסידי ויז'ניץ המתגוררים בשכונת ברכפלד במודיעין עליית חלה בקורונה לאחר שאחד מילדי המשפחה שיחק בגן המשחקים והדביק את אחיו הקטן.

תינוק כבן חודשיים ממשפחה של חסידי ויז'ניץ המתגוררים בשכונת ברכפלד במודיעין עליית חלה בקורונה לאחר שאחד מילדי המשפחה שיחק בגן המשחקים והדביק את אחיו הקטן. בקול המידע של החסידות קרא רבם של חסידי ויז'ניץ הרב שטרנבוך בברכפלד לחסידים לעשות ככל הניתן לשמור על הכללים.

בהודעה שנמסרה בקו 'מערכת ויז'ניץ' בשם האדמו"ר נאמר כי באם יש מניינים בשבת ויש יותר מ 19 אנשים לפזר את המניין מיד. כמו כן חובה לחבוש מסכה בתפילה.

במקביל, לאור הוראת מרן הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, רבני מודיעין עילית באזהרה חריפה כי מי שאין בסמוך אליו קריאת התורה אין לו ללכת לחזר אחרי קרה"ת במקומות אחרים, כמו כן אין לערוך מניינים אלא בדיוק כפי שמצריכה ההלכה, במניין עשרה – והשאר מצטרפים מהבתים, ובתפילות המחייבות מניין, ולא בקבלת שבת (

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד"

    "אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד"
    "עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה"

    *מי שלא רואה את עיני השגחת ד' ית' שמו, פעם אחר פעם, על עם ישראל, ובפרט בארץ ישראל, (קורונה, טילים מעזה, מצב כלכלי מצויין, פיגועי טרור שנמנעו בדרך נס, רדיפת הדעת, רדיפת שומרי תורה ומצות, רדיפת השבת, רדיפת החינוך, ויהודים עוד שומרים תורה ומצות מתוך הדחק, ועוד, ועוד, ועוד..) חייב אשפוז דחוף.

    אֶרֶץ אֲשֶׁר ד' אֱלֹקיךָ דֹּרֵשׁ אֹתָהּ תָּמִיד וגו'

    "עֵינֵי ד' אֱלֹקיךָ בָּהּ מֵרֵשִׁית הַשָּׁנָה וְעַד אַחֲרִית שָׁנָה" |
    הגב