פצצה מעזה בבית השליח החב"די

"הפתעה" לא נעימה ציפתה בצהריים לשליחת חב"ד בשדרות הרבנית סימה פיזם – רעייתו של השליח הראשי בעיר הרב משה זאב פיזם – בכניסה לבית המשפחה: צרור בלונים שנחשדו כממולכדים, עם מטען חבלה שנשלח מרצועת עזה

"הפתעה" לא נעימה ציפתה בצהריים לשליחת חב"ד בשדרות הרבנית סימה פיזם – רעייתו של השליח הראשי בעיר הרב משה זאב פיזם – בכניסה לבית המשפחה: צרור בלונים שנחשדו כממולכדים, עם מטען חבלה שנשלח מרצועת עזה.

בימים האחרונים סובלים תושבי שדרות והאזור מהפרחה של בלונים נושאי מטעני חבלה במשקלים שבין עשרות גרמים ל-200 גרם. עד כה, בחסדי שמים, לא היו נפגעים. הבלונים הממולכדים גורמים לבהלה רבה בקרב התושבים בעוטף עזה. הרבנית בדקה קודם כל בקבוצת הוואטסאפ המשפחתית אם מי מילדיה אח נכדיה המתגוררים בעיר השאיר את הבלונים בחצר הבית וכשנעתה בשלילה הזעיקה את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום במהירות מצאו כי לא חובר לבלונים מטען חבלה וההערכה היא שהוא התנתק בדרך הקצרה מעזה לשדרות ונפל בשטח פתוח. מפקד תחנת שדרות סגן ניצב מייק כהן אמר כי תחנת שדרות עיבתה כוחות כדי להגיע לכל זירה של בלונים חשודים במהירות.

ולפני זמן קצר מהמשטרה נמסר כי שוטרי וחבלני משטרת ישראל מטפלים בשעה זאת בארבע זירות בהן אותרו צרורות בלונים חשודים – 3 בקריית גת ובאחד מישובי המועצה האזורית שפיר.

באחד המקרים, צרור הבלונים התפוצץ ככל הנראה בעקבות חומר נפץ שהוצמד אליו. במקרה זה לא היו נפגעים הודות למשמעת אזרחים שהתרחקו מהחפץ תוך שדיווחו אודותיו למוקד 100 של משטרת ישראל.

יצויין כי הבוקר, כדור רגל מחובר למטען חבלה, שנשלח מרצועת עזה עם צרור בלונים, אותר בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב.
חבלן שהגיע אל הזירה פיצץ את המטען.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *