בהלת הקורונה: ישראלים תקועים על ספינת בילויים

מספר המתים מנגיף הקורונה זינק ל-490 – רק הלילה מתו 66 בני אדם, ומספר הנגועים בווירוס עומד על 25 אלף. באקוודור התגלה הלילה מקרה ראשון של הקורונה

מספר המתים מנגיף הקורונה זינק ל-490 – רק הלילה מתו 66 בני אדם, ומספר הנגועים בווירוס עומד על 25 אלף. באקוודור התגלה הלילה מקרה ראשון של הקורונה.

חברות התעופה האמריקניות "יונייטד" ו-"אמריקן איירליינס" הודיעו כי הן מפסיקות את טיסותיהן להונג קונג. כן הודיעו מספר חברות שליחיות על הפסקת הפעילות לסין בשל החשש מהידבקות.

במקביל, דרמה מתחוללת בתוך ספינת בילויים העוגנת סמוך לחופי יפן, מתוך שלושת אלפים ושבע מאות הנוסעים על הסיפון, עשרה נתגלו כנשאים של הנגיף. הנשאים הורדו מהסיפון והועברו להמשך הטיפול. שאר הנוסעים ממשיכים להיבדק על ידי הרשויות.

בין אלפי הנוסעים נמצאים גם 8 ישראלים. ממשרד החוץ נמסר כי המשרד "נמצא בקשר עם בני המשפחה ועוקב אחרי המצב באמצעות הקונסוליה בטוקיו והמחלקה לישראלים בחו״ל. למיטב ידיעתנו הנוסעים הישראלים לא בין החשודים במחלה. כרגע כל הנוסעים נמצאים באחריות הרשויות ביפן וחברת הספינות".

"אנחנו לא מבינים את המידע של צוות הספינה ואם אנחנו אמורים לשהות בחדר במשך 14 יום", סיפרה ניקול בן דוד, שנמצאת עם אמה על הספינה. היא סיפרה כי הנוסעים המבוגרים חוששים כי התרופות שברשותם ייגמרו וכי תיווצר סכנה ממשית לחייהם. "אנחנו חשים חסרי אונים בשל היעדר המידע, לאורך השהייה חגים מעלינו מסוקים", הוסיפה ניקול.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *