בהשתתפות רבנים: עצרת מחאה בבית שמש כנגד עליזה בלוך

בעצרת מחאה ותפילת יום כיפור קטן בבר אילן בבית שמש כהגד התנכלות העירייה למוסדות החינוך השתתפו רבני העיר

בעצרת מחאה ותפילת יום כיפור קטן בבר אילן בבית שמש כהגד התנכלות העירייה למוסדות החינוך השתתפו הגאון רבי יצחק אזרחי, הגאון רבי נתן קופשיץ, הגאון רבי משה טוביה דינקל, הגאון רבי אלעזר מאירוביץ, הגאון רבי מנחם דן מייזלס, הגאון רבי דוד רייכמן, הגאון רבי שלמה זלמן פרלשטיין. ואישי הציבור ח"כ אורי מקלב, וחברי מועצת העיר שמואל גרינברג, חיים זמורה ושלמה ברילנט. ומאות מתושבי העיר.

הגר"ש פרטיג אמר באירוע "הורגלנו בארץ ישראל שלא נותנים לסבול רדיפות וגזירות אבל תמיד היה איזה עטיפה של תרבות, לא אמרו שלא ילמדו תורה אמרו כי צריכים לבטחון המדינה, לא אמרו שאסור צניעות, אמרו שאסור לעשות אפליה.. עיריית בית שמש המקום הראשון בהיסטוריה שהורידה מסכות ללא שום גינונים וללא שום הצדקות ותירוצים. לא ניתן שטח לבית כנסת כי שלא יהיה בית כנסת לא יהיה לכם גני ילדים כדי שלא יהיו ילדים. ח"כ גפני היה כאן אתמול, הוא שלוחא דרבנן למעלה מ30 שנה והוא אמר כזה דבר לא היה מעולם שעמדו ואמרו לא יהיה בית כנסת שלא יתפללו ולא יהיה גנים שלא יהיה ילדים. יש כאן מקום שלא נותנים בית כנסת כדי שלא יהיה לילדים אפשרות להתפלל ולא נותנים גן כדי שלא יהיה לילדים גן וזה רק כאן בבית שמש".

ח"כ אורי מקלב אמר: "אני הכרתי את בית שמש הישנה לפני הרבה שנים, באתי היום וזה לא יאומן השינוי שעשיתם פה, הכנסתם אידישקייט ומסורת, הגעתם בשליחות למקום הזה, אנשים קיבלו אתכם באהבה ואתם צריכים לעמוד חזק מול ההסתה. אנשים קנו דירות ולא נישלו אף אחד קניתם את הדירות בכסף מלא, מגיע לכם את הכל בדין. בסוף אתם תקבלו את מה שמגיע לכם. גנים זאת זכות מוקנת לכל ילד וזה לא ענין פוליטי. לא יתכן שיומים לפני פתיחת שנת הלימודים ואין לכם מענה לילדים, בעז"ה בקרוב נראה שתקבלו פתרון ובעזרת השם נעשה ונצליח".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. קודם כל תדאגו שהרחוב לא יהיה מטונף ואחכ תדברו כל גנים..

    טא

    אא |
    הגב