בוגוטה בבני ברק: השוטר גנב מעטפה עמוסה שטרות

בית המשפט המחוזי בתל אביב בפני כב' השופט מרדכי לוי גזר 20 חודשי מאסר בפועל על שוטר בילוש ממחוז דן שהורשע בעבירות גניבה בידי עובד ציבור והתפרצות למקום מגורים

 

בית המשפט המחוזי בתל אביב בפני כב' השופט מרדכי לוי גזר 20 חודשי מאסר בפועל על שוטר בילוש ממחוז דן שהורשע בעבירות גניבה בידי עובד ציבור והתפרצות למקום מגורים.

השוטר הורשע בגין עבירות שביצע במהלך חיפוש בדירה בבני ברק. במהלך החיפוש איתר השוטר מעטפה השייכת למתלונן ובה כ-7,500 ₪ במזומן, וכן קופסא ובה שקית תכשיטי זהב. בשלב מסוים, לאחר שהמתלונן עוכב לתחנת המשטרה, הוא מסר לשוטר את מפתחות דירתו. השוטר הורשע בכך שבעוד המתלונן מעוכב בתחנת המשטרה, נטל השוטר קטנוע משטרתי, נסע לדירה והתפרץ אליה באמצעות המפתח, וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים.

בית המשפט קבע כי "הנאשם התפרץ לדירה של המתלונן, באמצעות מפתח הדירה שהופקד בידיו הנאמנות, גנב את הכסף והתכשיטים, בעקבות החיפוש שביצע בתוקף תפקידו… תוך שניצל לרעה את תפקידו כשוטר ואת האמון שניתן בו ובמקום לשמור על החוק, במעשיו הוא כאמור פגע פגיעה חמורה במשטרה".

עו״ד אליסף קליין, המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה: ״בית המשפט קיבל את עמדת מח״ש וקבע כי יש לראות בחומרה מצב בו שוטר מנצל את תפקידו ופורץ לדירתו של נחקר, המצוי בחקירה, באמצעות מפתח אותו קיבל מהנחקר מתוקף תפקידו כשוטר, כאשר במסגרת ההתפרצות גונב השוטר כסף רב ותכשיטים. בית המשפט קבע כי דינו של השוטר שביצע עבירת גניבה תוך ניצול תפקידו דינו מאסר ממושך מאחורי סורג ובריח ופיצוי כספי משמעותי״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *