"בום! ביבי גמור": ברק מגיב על החלטת מנדלבליט

לאחר הפרסום הערב בערוץ 2 על כך שהיועץ המשפטי יפרסם את השימוע בתיקי נתניהו לפני הבחירות, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חגג את הפרסום בדף הטוויטר:

לאחר הפרסום הערב בערוץ 2 על כך שהיועץ המשפטי יפרסם את השימוע בתיקי נתניהו לפני הבחירות, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חגג את הפרסום בדף הטוויטר: "בום! ביבי גמור", צייץ ברק שגם פיגן לגיא פלג על פרסום האייטם, "ידיעת פצצה של גיא פלג. מנדלבליט מתייעץ עם היועמ״שים ושופטי העליון בעבר. סקופ: מנדלבליט מגדל עמוד שדרה".

ברק המשיך וניתח: "עמדתם הנחרצת של ה׳לשעברים׳ חורצת את גורלו של ביבי. החשוד מבלפור יירד בקלון מהבמה. לא בטוח שיעמוד בראש הליכוד ב-9 אפריל. בסך הכל עצוב, ובכל זאת אנחת רווחה ראשונה".

הערב חושף הכתב לענייני משפט של החדשות גיא פלג כי היועמ"ש לממשלה מנדלבליט החליט לפרסם את החלטתו על תיקי ראש הממשלה לפני הבחירות.

על פי הדיווח של פלג, מנדלבליט נפגש בשבוע שעבר בחשאי עם יועצים משפטיים ופרקליטי מדינה לשעבר ודנו יחד לגבי פרסום ההחלטה בתיקי נתניהו. השאלה שנידונה בפורום הייתה האם ראוי לפרסם הודעת שימוע לפני הבחירות. מנדלבליט אף שאל אם ישנה בעיה משפטית שתמנע פרסום ההודעה לפני הבחירות.

על פי הדיווח בהחדשות עולה כי כל הנוכחים בפורום סברו שיש לקבל את ההחלטה ולהודיע עליה עוד לפני הבחירות. מנדלבליט אמר לחברי הפורום כי "פרסום ההחלטה לפני הבחירות הוא חובתנו לציבור שהולך לבחור. אעשה מאמץ מרבי להשלים את העבודה בהקדם". מנדלבליט הוסיף כי אלה הם פני הדברים כל עוד לא יהיו השלמות חקירה.

נראה כי מנדלבליט כבר קיבל את ההחלטה והיא לפרסם את הודעת השימוע עוד לפני הבחירות ובלבד שהעבודה המשפטית תסתיים עד אז.

בפגישה שנערכה במלון כרמים שבהרי ירושלים השתתפו נשיאי בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק, דורית בייניש ומאיר שמגר, המשנה לנשיא העליון אליקים רובינשטיין, פרקליטי המדינה לשעבר עדנה ארבל, משה לדור וגבריאל בך, וכן קודמיו בתפקיד היועמ"ש, יהודה וינשטיין ויצחק זמיר. כל משתתפי הפורום הסכימו עם עמדתו של מנדלבליט וסברו שראוי לפרסם החלטה עד חודש לפני מועד הבחירות.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אהוד ברק הגמד הנעלם מצייץ הקנאה יוצאת לו מכל החורים!

    לא יעזור לכם מפלצות שמאלנים ארורים בוגדים דווקא בשביל זה יבחרו ביבי נתניהו!

    אילנה |
    הגב