בונבוניירות, חטיפים וקרמים: הפינוקים של שב"ס למחבלים

הפינוקים למחבלים בבתי הכלא נחשפים – בונבוניירות, חטיפים, נקניקים, קרמים, שעוני ג'י שוק ונעלי נייק

ארגון לביא חושף היום (ב') את הפינוקים אותם מספק שב"ס למחבלים בבתי הכלא בישראל. מדובר ברשימה של מאות מוצרים הכוללים שוקולדים, בשרים, נקניקים, עוגיות, חטיפים, סוגי שתיה ופינוקים שונים.

בנוסף מספק שב"ס לאסירים שעוני ג'י שוק, נעלי טימברלנד, נעלי נייק, קרמים, מוצרי חשמל של סוני, סוגי אפרט שייב ומגוון רחב של פינוקים ומותרות נוספים.

הנותנים התקבלו בארגון לביא הפועל למינהל תקין בישראל מסגרת בקשת חופש מידע אותה הגיש הארגון לשרות בתי הסוהר.

בלביא קיבלו מאות דפים בהם מפורטים אלפי סוגים של מוצרים כאמור, רובם מותרות ופינוקים אותם מאפשר שב"ס לאסירים הביטחוניים לרכוש בשרותי המכר בבתי הכלא.

ברשימה מפורטים גם כמויות הבשר וסוגיו אותם רכשו המחבלים בבתי הכלא השונים, מדובר בבתי הכלא – דמון, נפחא, עופר, מגידו, רמון, קציעות וגלבוע.

הרשימה גם מפרטת את סכומי העתק המגיעים למיליוני שקלים בהם רכשו האסירים את המוצרים.

עוד עולה מהתשובות אותם קיבלו בלביא כי הרשות הפלסטינית ממנת מידי חודש לכל אסיר תושב הרש"פ בשב"ס 400 ₪ לרכישת מוצרים בחנויות המכר בבתי הכלא. כמו כן, עולה כי שב"ס מתכנן לפעול בעניין ולצמצם את היקף המכירות.

מארגון לביא הפועל למען מינהל תקין בישראל נמסר: "רק בישראל מחבלים נתעבים שרצחו יהודים זוכים לתנאי חמישה כוכבים, בשום מקום אחר בעולם לא מאפשרים לטרוריסטים מורשעים לחגוג כך, אנו קוראים לנבחרי הציבור להתערב ולעצור באופן מיידי את חגיגות השחיתות בשב"ס."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *