מדוע חברי שס הצביעו נגד הנצחת הרב עובדיה בבני ברק?

לפני מספר דקות, לאחר דיון סוער במיוחד, החליטה מועצת העיר בני ברק לדחות ברוב קולות את הצעתו ההיסטורית של יו"ר סיעת הליכוד, חבר המועצה יעקב וידר, להנציח בעיר את זכרם של מרן הרבי מלובביץ' זצ"ל ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל

לפני מספר דקות, לאחר דיון סוער במיוחד, החליטה מועצת העיר בני ברק לדחות ברוב קולות את הצעתו ההיסטורית של יו"ר סיעת הליכוד, חבר המועצה יעקב וידר, להנציח בעיר את זכרם של מרן הרבי מלובביץ' זצ"ל ומרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

לפי ההצעה, לאחר 25 שנות עיכוב, מנכ"ל העירייה היה צריך לגבש רשימת אפשרויות הנצחה מכובדות בעיר (שמות רחובות, שכונות וכו') ולהביא אותן לאישור מועצת העיר כבר בישיבתה הבאה.

בשבועות האחרונים הופעלו לחצים אדירים על וידר ושאר בכירי העירייה להסיר את ההצעה, אולם וידר התעקש שלא להסיר את ההצעה. גם לאחר שההצעה הוסרה במפתיע מסדר היום, איים וידר לפנות לבית המשפט וראש העיר נאלץ להעלות את הנושא להצבעה.

וידר, היחיד שהצביע בעד, גם סיעת ש"ס הצביעה נגד, לטענתם, הרב בן שמעון הנחה להצביע נגד הנצחת הרב עובדיה.

 

משס נמסר תגובה מפורטת שבו מסבירים בתנועה את נסיבות ההצבעה: וכך נמסר: תושבי העיר היקרים היום מועצת העיר תתכנס, וכנראה ישנם או ישנו אדם שעדיין מתקשה להבין שהבחירות לרשויות כבר מאחורינו, ולפנינו 4 שנות עשייה.

א: אותו אדם החליט להתחיל לדאוג לכבודו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל אבל כנראה הוא חדש בעירייה ובעיר.

אז ככה, להלן העובדות:
תנועת ש"ס כבר הניחה בוועדת שמות שבראשות חבר המועצה אברהם פרטוש (שס) הצעה גם שם רחוב וגם שכונה על שמו של מרן זצוק"ל, וזה יקרה בקרוב, יש עיכוב קטן בגין החלטת מיקום השם השלישי (חסידי).

הלכך כמשמעת וכמניעת פרובוקטרים המתכסים באיצטלא של מרן זצוק"ל, תנועת ש"ס היא זו שתביא את הבשורה ולא שום גורם אחר ואנו נצביע היום נגד המהלך במועצה כי אין לזה שום משמעות, אלא ההפך רק לתת יד לפרובקטור, וכמובן שהצבעה נגד זו דרכו וחזונו של מרן זצוק"ל.

אגב, מי שרוב היום מטייל בכנסת להצטלם עם נבחרי הליכוד או ממלאים טפסים של מתפקדים לא זה מה שיביא בשורה לתושבי בני ברק אני מבין שמר וידר יודע שעתידו תלוי בתוצאה הארצית של הליכוד אבל להכניס את תושבי העיר המאוחדים והמלוכדים כולל כאן בבניין המועצה לא עולה בקנה אחד עם טריקים.

מרגש מאוד הדאגה של יעקב וידר לכבודו של מרן, נשמח שכבודו יעיין בהסטוריה של וועדת השמות, יש כבר מי שחתום על המהלך הזה שיראה אור בקרוב.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שס מרושעת זבלית ומשת''פית עיוורת של אשכנזי ב''ב שמתעבים את מרן ע''ה

    עברו 5 שנים מאז מרן נפטר פתאום נזכרתם שזה כבר סגור ובתהליך ובלה בלה
    והרבי מחבד 25 שנה לא מזיז לאף 1? למה ? הליטאים שולטים וכולם עבדים שלהם בפרט שס הנבזית היא סמרטוט שלהם
    לכן מצביעי שס תכירו הסחורה שלכם שס זה טינופת

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב