בזכות הח"כים החרדים: המגבלות בתחבורה הציבורית הוסרו

משרד התחבורה הרחיב את מגבלת הנוסעים באוטובוסים לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה"

ח"כ ישראל אייכלר הגיש שאילתה למשרד התחבורה על מצוקת נוסעי האוטובוסים שנשארים תקועים בתחנות בגלל מגבלת 30 הנוסעים שהוטלה בעקבות הקורונה. "הנוסעים נשארים בתחנות ללא פתרון. רוב התחנות מלאות. אנשים לא מצליחים להגיע לעבודה והביתה. מדוע אין הוראה להכפיל את הנסיעות?"

סגן שר התחבורה אורי מקלב השיב לשאילתה במליאה כי החל מהבוקר, יום רביעי, החלו חברות התחבורה הציבורית לנסוע במגבלה של שבעים וחמישה אחוזי תפוסה ולא כפי שהיה, זאת במטרה להקל על העומסים בתחנות. "השאילתה שהגיש ח"כ הרב אייכלר זירזה את החלטת קבינט הקורונה להגדיל את מספר הנוסעים". אמר סגן השר מקלב.

ח"כ אייכלר בירך על הבשורה: "הצעד להגדלת מספר הנוסעים מבורך, אך עדיין לא מספיק. יש צורך בתגבור הקווים, בפרט באוטובוסים האחרונים. נוסעי התחבורה הציבורית נדרסים תחת גלגלי הבירוקרטיה, ועלינו להאזין למצוקתיהם ולהביאם לידי פתרון. אני מברך את ידידי סגן השר הרב אורי מקלב שעמל בנושא עד להבאת פתרון".

כמו"כ חזר ח"כ אייכלר על דרישתו לבטל את מסלולי התחבורה הציבורית באמצע הכבישים, ולסלול אך ורק מסלולי תח"צ בצד ימין של הכביש. "זו סכנה ידועה. המהנדסים שאינן משתמשים בתח"צ מעדיפים את זרימת התחבורה על פני חיי שמירה על חיי אדם"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בזכות???

    בזכות החכים החרדיים??? שלנו??????????? כדי שתהיה עוד פרצה לקורונה לחדור להחליא ולהרוג עוד נשמות-הבושה היא שעוד אחרי זה יעזו לבכות "עלה המוות בחלונינו"…-וכי מי דואג להעלות את המוות????????? רבותיי עורו משנתכם ותתפללו לבטח זה יעזור יותר ויוסיף עוד זכויות!!!!!!!!

    מ |
    הגב