בחצות: ועדת הבחירות תפרסם את תוצאות האמת

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית שופט העליון חנן מלצר אמר הערב (חמישי) כי התוצאות יתפרסמו עד השעה חצות. הוא הבהיר כי מדובר בתקלה טכנית ולא במתקפת סייבר. גפני יצא לפקח אחר פעילות חברי ועדת הבחירות במטרה למנוע זיופים

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית שופט העליון חנן מלצר אמר הערב (חמישי) כי התוצאות יתפרסמו עד השעה חצות. הוא הבהיר כי מדובר בתקלה טכנית ולא במתקפת סייבר.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני יצא כעת לכנסת לועדת הבחירות על מנת לעקוב מקרוב אחר ספירת הקולות ולבדוק שאין לחצים מצד גורמים פוליטיים על התוצאות. יש לציין כי יו"ר מרצ הביעה חשש כי יהדות התורה "תגנוב" להם מנדט בשל זיופים שנתגלו בתל אביב.

"כבוד הנשיא ביקש להיוועץ האם הוא יכול להתחיל בהליך ההתייעצות עם ראשי הסיעות כבר בשבוע הבא, טרם פרסום התוצאות הרשמיות שאמורות לראות אור ביום רביעי – 17.4", אמר השופט מלצר בתדרוך לכלי התקשורת. "אני שמח לבשר לציבור שבהמשך לכך נערכה ועדת הבחירות המרכזית לפרסום התוצאות עד חצות, עדיין יכולים לחול שינויים מסוימים בעקבות תהליכי בקרה".

כזכור,  מאות תלונות התקבלו מכל רחבי הארץ על חוסר התאמה בין נתוני האמת לבין הנתונים שהוזנו בליבת המחשוב של מערכת ועדת הבחירות לכנסת.

במקביל, בכאן התפרסם הערב כי ישנם מגעים מתקדמים לאיחוד בין הליכוד לכולנו. הסיעה המאוחדת כ 40 מנדטים. ההערכה: עד אמצע השבוע ההסכם ייסגר  יגיע לחגיגת הנצחון. איחוד כזה מוריד את הלחץ מכחלון לפרוש הסיעה – אחרי החלטת היועמש. כחלון יהיה שר האוצר בממשלתו של נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *