ב'יהדות התורה' תוקפים את ש"ס: "הפכו לפשרנים – הם לא איתנו בנושא הגיוס"

פרסום ראשון: המשבר במשא ומתן סביב נושא הגיוס מביא למתיחות בין המפלגות החרדיות, כאשר בכיר במפלגת יהדות התורה התבטא נגד מפלגת ש"ס: "היא אינה מראה לליכוד ולליברמן שהיא מתעקשת סביב נושא הגיוס"

פרסום ראשון: המשבר במשא ומתן סביב נושא הגיוס מביא למתיחות בין המפלגות החרדיות, כאשר בכיר במפלגת יהדות התורה התבטא נגד מפלגת ש"ס "אינה מראה לליכוד ולליברמן שהיא מתעקשת סביב נושא הגיוס".

הח"כ תקף בחריפות וטען כי יהדות התורה הקשיחו עמדות ואילו ש"ס התגמשה בסוגיית הגיוס. "אנחנו הקשחנו עמדות בצפייה להצליח במו"מ הקשוח שלנו מול ליברמן, אך אחרי שליברמן שוחח עם ש"ס והבין שלהם זה לא כל כך משנה, הוא החליט להישאר איתן בדעתו סביב סוגיית הגיוס".

לדבריו, "אנחנו מחוייבים לעשות כמצוות רבותינו בנושא הזה. כנראה שש"ס יותר פשרנים, אבל אם זה יימשך ככה לא תהיה קואליציה. אנחנו נישאר בחוץ ומצידנו שש"ס תיכנס, אנחנו חייבים להראות אחידות בכל המהלכים במו"מ, ולא רק לאחר מכן".

עוד אמר הח"כ מיהדות התורה: "אנחנו ניסחנו את כל ההסכמים שקשורים לדת ומדינה, וש"ס הגיעה 'על מוכן', אז נקווה לפחות שליברמן יבין שאנחנו גוש אחד וזה יכריח אותו להתקפל, אין ברירה אחרת".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הגזענות הארורה שהביאו מארופה בוודאי לא פשרנית

    הגיע הזמן לפרק את כל החינוך המתוקצב ולהפוך אותו לכוווולם ושהם יקימו מכספם מוסדות אנטי חינוכי ואנטי יהודי במעטפת יהודי חרדי

    פרנק |
    הגב
  2. חחחחחחחחחח

    זה שהם לא רבים ביניהם כמו ביהדו"ת לא אומר שהם פשרנים

    זה שהם לא רבים ביניהם כמו ביהדו"ת לא אומר שהם פשרנים |
    הגב
  3. שכחתם שגם לשס יש גדולי ישראל

    תכליס תשמעו את הרב רוזן ותבינו מיהו הפשרן האמיתי

    אברהם |
    הגב