ביוזמת העירייה, נהנו אלפי תושבי בני ברק משלל פעילויות בליל וביום ל״ג בעומר

בעיריית בני ברק מסכמים בסיפוק רב את אירועי ל״ג בעומר שעברו בהצלחה מרובה ובבטחה.
ביוזמת העירייה, נהנו אלפי תושבי בני ברק משלל פעילויות בליל וביום ל״ג בעומר, כשההיערכות המוקדמת ושיתוף הפעולה של מנהלי האגפים הוכיחה את עצמה לטובת תושבי העיר.
ביזמת מחלקת תרבות זכו אלפים מתושבי העיר להשתתף בשידורים חיים מסביב לשעון מהדלקות הקודש, ולקחת חלק מרחוק בריקודי השמחה וההתעלות הרוחנית בציון הרשב״י במירון.
בהנחיית הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר, השקיעה מחלקת התרבות של העירייה השנה משאבים רבים למען ילדי העיר, שנהנו מפעילויות חווייתיות הכוללות הפעלת מתקנים, מתנפחים ופעילות טרקטורונים, לצד להטוטנים שהופיעו בגינות ציבוריות ובחצר מוסדות החינוך.
כאמור, בנוסף לכך, אלפים מהציבור השתתפו בשידורים שהתקיימו מהדלקות הקודש במירון במוקדים מרכזיים בעיר.
לדברי הרב אברהם רובינשטיין, ראש העיר: ״ילדי העיר זכו להנות לחגוג ולציין את ל״ג בעומר בשלל פעילויות פנאי, תוך הקפדה על שמירה על כללי הבטיחות.
העירייה השקיעה בנוסף, בפעילות הסברה להגברת מודעות הילדים לשתייה מרובה, זאת בשל החום הכבד והשרב ששרר, כשהילדים בכל תלמודי התורה ובגני הילדים קיבלו קרטיבים ממותגים עם הלוגו העירוני, תוך קריאה לקיים את דברי התנא רבי עקיבא ״לנהוג כבוד זה בזה ולהתרחק ממחלוקת״
מחלקת תרבות של עיריית בני ברק, בניהולו של הרב רוזן, הדפיסה חוברת מיוחדת, בה סיפורים למבוגרים ולילדים, תוך דוגמא ומופת מגדולי הדורות שנהגו כבוד זה בזה, כשהמטרה להמשיך את שרשרת הדורות תוך חינוך ליראת שמיים ולמידות טובות.
בשל העובדה שביום ל״ג בעומר לא מתקיימים לימודים בחלק ממוסדות החינוך, העמידה העירייה להטוטנים ומתקני משחקים, טרקטורונים והפעלות שונות בגינות הציבוריות למען ילדי העיר, תוך שמירה על גדרי ההלכה והצניעות.

יצויין עוד, כי בנוסף הגביר אגף התברואה בראשותו של המנהל הרב נתי נחום את פעילותו, כאשר העובדים פעלו במשך כל הלילה והיום לפינוי האשפה והשבת הניקיון אל רחובות העיר עם תום ההדלקות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *