ביום חמישי: נתניהו יצא למוסקבה לפגישה עם פוטין

ראש הממשלה סיפר כי בפגישה עם נשיא רוסיה יעלה לדיון המשך חיזוק מנגנון התיאום כדי למנוע חיכוך בין צה"ל לצבא רוסיה

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בישיבת הממשלה היום (א') על פגישתו המתוכננת עם נשיא רוסיה פוטין, לאור המתיחות בין המדינות.

"ביום חמישי אפגש במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אני אדון עמו בהמשך חיזוק מנגנון התיאום כדי למנוע חיכוך בין צה"ל לצבא רוסיה. השיחות האלו חשובות מאוד והן חלק מהמאמץ המתמשך שלנו להבטיח את חופש הפעולה של מדינת ישראל נגד איראן וגרורותיה שמכריזות על כוונתן להשתמש בסוריה כחזית במלחמה שלהן להשמדת ישראל", אמר נתניהו.

הוא התייחס לועידת ורשה וסיכם בפני השרים את רשמיו. "בוועידה הזאת קרה שינוי היסטורי בעל חשיבות רבה לישראל: היו שם 60 שרי חוץ ונציגי מדינות, כולל מדינות ערביות שאין לנו יחסים עמן, שישבו יחד עם ישראל וגם התייצבו בעמדה שקבענו נגד איראן. אמרתי להם שהתוקפנות האיראנית היא הגורם המרכזי שמערער את המזרח התיכון ואת העולם כולו ושעלינו למנוע מאיראן נשק גרעיני ולבלום את ההתבססות הצבאית שלה בסוריה. אנחנו נמשיך לפעול כל העת כדי להבטיח את ביטחון ישראל".

נתניהו דיבר גם על התחייבותו לקזז את משכורות המחבלים. "היום אביא לאישור הקבינט את קיזוז משכורות המחבלים מכספי הרשות הפלסטינית. הקבינט ישמע דיווח מפורט על היקף הכספים מפי גורמי הביטחון. זהו חוק חשוב שקידמנו אותו, והיום אנחנו הולכים לממש אותו בדיוק כפי שהבטחתי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *