ב'יחד' טוענים: "דרעי מפחד להחזיר את ישי"

בשס היו אמורים להגיש כבר היום את הרשימה המליאה, אלא שברגע האחרון החליט יו"ר התנועה אריה דרעי לדחות את הגשת הרשימה – מה שעורר דרישה של אנשי תקשורת לשלב את ישי בשס, אלא שביחד סבורים:"דרעי מפחד להחזיר את ישי"

מחר יום חמישי בשעה 16:00 אחר הצהריים, תסתיים הגשת הרשימות לבחירות לכנסת שיערכו בשלהי חודש אלול. בשס היו אמורים להגיש כבר היום את הרשימה המליאה, אלא שברגע האחרון החליט יו"ר התנועה אריה דרעי לדחות את הגשת הרשימה – מה שעורר תהיות ובקשות מצד אנשי תקשורת לתת צ'אנס לאלי ישי.

גורמים שונים בתקשורת קוראים לדרעי לשלב את ישי יממה לפני סגירת הרשימות. העיתונאי אבישי בן חיים, שנחשב לאחד הפרשנים הבקיאים בנעשה בשס, מציע כעת לדרעי להוביל מהלך של שלום עם יחד ברגע האחרון ובכך להביא לשלום היסטורי.

וכך כותב בן חיים: "לא נותר הרבה זמן עד סגירת הרשימות לכנסת. עדיין זה מספיק זמן לאריה דרעי [מחולל מהפכת הרב עובדיה – שעשה הכל(!) כדי לאחד את כל(!) הספרדים לאגרוף תורני/פוליטי אחד שיחזיר עטרה ליושנה.

בן חיים שב וקורא לאיחוד: "מספיק זמן לדרעי להוביל מהלך שלום ואחדות ספרדי עם הרב מאזוז וכסא רחמים, ולהחזיר את אלי ישי לש"ס".

גם שדר הרדיו מנחם טוקר קרא בטוויטר לשלב את ישי בשס, "לכבוד ידידי, השר אריה דרעי היקר. המספר של אלי ישי הוא:0506667667. בשם המון מאזינים שלי ובשמי הקטן, עשה מעשה ראוי לימי בין המצרים ותתפייסו. מתחייב להצביע ש"ס במידה ותתעלו על עצמכם", צייץ.

גורמים ביחד טוענים ל'אקטואליק' כי אין סיכוי שדרעי יתן לאלי ישי לחזור לשס, אבל אם דרעי יחליט להתעלות מעל עצמו ולהגיע לשלום – אלי לא ידחה את ההצעה.

עוד טוענים ביחד כי אם דרעי נותן לישי מקום חמישי אז הוא מסתכן שהפרקליטות יגישו כתב אישום ובכך יסללו לאלי ישי את הדרך לראשות התנועה – ולזה דרעי לא מוכן בשום אופן!".

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. תגובה

    הבעיה היא לא האישיות של ישי. הבעיה שהוא עזב את הדרך וחבר לציונות הדתית (מה שהיה פעם מפד"ל) שהרב עובדיה זצ"ל התנגד לה בכל תוקף ושבחרה לחבור ללפיד ולא לחרדים.

    איתן |
    הגב
  2. אריה המלך

    אריה דרעי לא מפחד מאלי ישי זה יותר מבדיחה לומר את זה אלי ישי אפס מוצלח הוא הגיע בכלל שמרן רצה ואחר כך החזיר את אריה אלי ישי יצא מרצונו נגד שס אסור להחזיר אדם כזה

    אבי |
    הגב
  3. ח.ו.

    כמה כואב הלב הפירוד הזה. עשו שלום.

    למען השם. ולמען העם. ולמען דור ההמשך.

    אין כמו השלום |
    הגב
  4. מכלוף אכזר ובעל מידות רעות מאוד. יש לו דם ערב רב. אם אין שלום בשס הוא הוא אשם רק הוא

    ה' ישלם לו
    יש לו חוב ענק כולו פקעת גיהינם חשבון אוסלו מחלוקת בין ספרדים ואי ואי מיליון שנה כף הקלע
    הוא וכל חבריו ממש כמו עדת קרח

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. מארוקאקים גויים סוגדים לשדה מימונה

    מרוקו סכין. מרוקו סרטן.

    דרעי גוי מארוקאקי. כל המארוקאקים גויים גמורים. |
    הגב
  6. עם ישראל להתעורר עכשיו - *עוד קצת "אהבת חינם" לא יעזיק לנו*

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב