ביחד טוענים: הרב מאזוז הבהיר שלא יבגוד באלי ישי

 כמה שעות לאחר חשיפת 'אקטואליק' על המגעים בין שס ליחד, ניר אריאל נציג יחד במועצת העיר בני ברק עלה הערב (רביעי) לשידור במהדורה המרכזית של קול ברמה וטען שהרב מאזוז שוחח עם דרעי בידידות והערכה, אך לא יתפשר על כלום לטובת אלי ישי

כמה שעות לאחר חשיפת 'אקטואליק' על המגעים בין שס ליחד, ניר אריאל נציג יחד במועצת העיר בני ברק עלה הערב (רביעי) לשידור במהדורה המרכזית של קול ברמה וטען שהרב מאזוז שוחח עם דרעי בידידות והערכה, אך לא יתפשר על כלום לטובת אלי ישי ומפלגת יחד.

נציג יחד הוסיף כי במקביל נמשכות השיחות עם יהדות התורה, והבקשה של אלי ישי מהם היא לקבל תפקיד של שר במצב של כניסה לממשלה, במקביל ביחד מנהלים מגעים עם עוד מפלגות כמו נועם של הרב טאו.

ישראל אוחיון שחשף הבוקר את קיום השיחות תהה בשיחה עם גלסנר ב'קול ברמה' ואמר:"לא ברור מדוע אריה דרעי משקיע מאמצים להגיע להבנות עם כסא רחמים והרב מזוז, אך בהחלט ניתן לומר שהשיחות קיימות ובשונה מבעבר אין מתווכים, השיחות מתקיימות באופן ישיר".

עוד הוסיף אוחיון כי "אלי ישי טוען שהרב מזוז לא יזוז בלי שהוא יקבל מקום מכובד ברשימה, אך מצב בריאותו של הרב מזוז לא מאפשר לו להיכנס שוב להרפתקאות ויתכן שיצטרכו להסתפק בפחות".

מני חדד דוברו של אלי ישי הגיב על הפרסום וכתב: "פניתי לביתו של מרן הרב מאזוז לפני שלושה שבועות ומסרתי את תשובתם שמרן כבר הודיע שלא יבגוד באלי ישי ואין מה לדבר על שלום".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרוקאקים עדה של רוצחים ונוכלים

    שס לאבדון ולדראון עולם, בעזרת השם. יהי רצון שיקוים בהם הנאמר: "שפוך עליהם זעמך, וחרון אפך ישיגם. תהי טירתם נשמה, באהליהם אל יהי יושב".

    שס זה המיץ של הזבל. יימח שמם ויאבד זכרם. אויבי היהודים. מתנהגעם כמו נאצים ברברים. מארוקאקים סרטן. |
    הגב