ביחד רומזים: "בעיתו ובזמנו אלי ישי יפרסם את פרטי ההסכם"

בכיר בהנהגת מפלגת יחד שהיה בסוד שיח העניינים של המו"מ בין יהדות התורה לאלי ישי ומנהיגה הרוחני של המפלגה ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז, אמר בשיחה עם 'אקטואליק' כי "מפלגת יחד תקבל יצוג נאה ויכולת השפעה נרחבת למען הציבור שלה ששווה הרבה יותר ממנדט, בעיתו ובזמנו היו"ר ישי יפרסם את פרטי ההסכם".

על רקע הדיווחים השוטפים על פרישתה של מפלגת 'יחד' מהמירוץ לבחירות לכנסת ה- 21, והחבירה למפלגת יהדות התורה, זאת בתום מו"מ ארוך ומייגע בין ליצמן וגפני לאלי ישי, מסתבר שבמפלגתו של ישי נוטרים טינה כלפי מפלגת שס.

בכיר בהנהגת מפלגת יחד שהיה בסוד שיח העניינים של המו"מ בין יהדות התורה לאלי ישי ומנהיגה הרוחני של המפלגה ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז, אמר בשיחה עם אקטואליק כי "מפלגת יחד תקבל יצוג נאה ויכולת השפעה נרחבת למען הציבור שלה ששווה הרבה יותר ממנדט, בעיתו ובזמנו היו"ר ישי יפרסם את פרטי ההסכם".

אותו בכיר במפלגה נשמע שעדיין ישנו כעס רב על מפלגת שס בעקבות חוסר הרצון לשת"פ עם מפלגת יחד וכמו שהוא ציין "לעשות את השלום הספרדי", אמר הבכיר בשיחה עם 'אקטואליק.

' דקות אחדות אחר חשיפת ההסכם הוסיף הבכיר "מפלגת שס הפסידה רבות מזה שהיא לא רצתה את אלי ישי אצלה במפלגה, אם הם היו נענים לבקשתו של ראש הישיבה והיו יוצאים בשלום פומבי, הם היו מגיעים למס' דו ספרתי של מנדטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *