ביטי דויטש עושה זאת שוב, והפעם היא מנצחת בחצי מרתון בריגה

חרדית ראשונה שמנצחת תחרות אתלטיקה בינלאומית – חצי מרתון ריגה. תחרות הבכורה שלה בחו"ל, והיא עשתה זאת בתוצאה של 1:17.34 שעות, מלאה הכרת תודה למשפחה שלה, ביטי מציבה לעצמה מטרה ועובדת קשה להשיג אותה ולעבור לשלב הבא

עוד היסטוריה לברכה (ביטי) דויטש: האצנית הישראלית שסיימה השבוע (ראשון) במקום הראשון בחצי מרתון ריגה, תחרות הבכורה שלה בחו"ל, וכך הפכה לחרדית הראשונה שמנצחת בתחרות אתלטיקה בינלאומית כלשהיא. היא עשתה זאת בזמן של 1:17.34 שעות.

חצי מרתון ריגה לא נחשבת לתחרות ברמה גבוהה, אבל איגוד האתלטיקה העדיף לאפשר לה להיכנס למעגל התחרויות בהדרגה. סביר שהמרוצים הבאים שלה יהיו קשים יותר.

ביטי דויטש הקדישה את הריצה והניצחון ליהדות לטביה שנספתה בשואה. "הרגשתי כייף וסיפוק לרוץ ברחובות כאישה יהודיה גאה", בגאווה ישראלית רצתי לאורך כל רחובות ריגה (לטביה).

סיפור לרוץ כאישה יהודיה  // צילום: מתוך דף הפייסבוק

בעבר ניצחה האצנית החרדית בלא מעט מרתונים בישראל, בהם 'מרתון ירושלים', שבסיומו קיבלה את מדליית הניצחון לאחר שהגיעה למקום הראשון מבין הנשים הישראליות שהשתתפו בו.

ביטי דויטש לקחה על עצמה את המטרה לרוץ למען "בית דניאלה" ולהקדיש לשם כך את כל הניצחונות שלה. בית דניאלה הינו מרכז יום שיקומי חינוכי-טיפולי לבני נוער, באמצעות כלבים. א"ר, שהוקם לזכר בת דודה שלי, דניאלה חיה פרדס ע"ה.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *