ב"ימין החדש" של בנט הציעו שריונים ל"כוכבים"

דיווח הבוקר: מפלגת 'הימין החדש' בראשותם של בנט ושקד פנתה לשני מועמדים חדשים ומעניינים מהצד הביטחוני של המפה הפוליטית והציעה להם להצטרף לרשימה לכנסת

ב'כאן' חדשות דווח הבוקר כי במפלגת הימין החדש של נפתלי בנט פנו לתא"ל במילואים גל הירש, ששמו הוזכר לאחרונה גם כמועמד לליכוד. הירש כזכור היה מועמד בעבר לתפקיד מפכ"ל המשטרה, אך חקירות שבוצעו בעניינו גרמו לסיכול המינוי. לפי הדיווח הציעו לו שריון.

השם השני שע"פ 'כאן' קיבל פנייה ממפלגת 'הימין החדש' הוא שגריר ישראל באו"ם לשעבר רון פרושאור, ששמו הוזכר לאחרונה דווקא בהקשר של מפלגת יש עתיד.

על פי מקורבים, הפניות לשניים נעשו עוד בתקופה שהשר בנט היה יו"ר הבית היהודי. וכעת התבצעה פנייה מחודשת בעקבות הקמת מפלגת הימין החדש.

רון פרושאור מסר בתגובה: "גם אחרי למעלה מ-30 שנה בשירות הציבורי יש לי עוד הרבה לתרום למדינה. הבחירות הקרובות אכן מהוות הזדמנות אולם טרם קיבלתי החלטה אם להצטרף למערכת הפוליטית".

ממפלגת "הימין החדש" נמסר ל'כאן': "אנחנו מברכים על העניין הגדול והתמיכה שמגלה מפלגת "הימין החדש", ולא יכולים להתייחס ספציפית לכל ספקולציה. בבוא הזמן, נעדכן על הרכב הרשימה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *