בנט ושקד לא עברו; בימין זועמים: "מנסים לגנוב את קולות הימין"

ועדת הבחירות המרכזית הודיעה בעקבות הבלגן בועדה: "ספירת המעטפות הכפולות הסתיימה, החל תהליך של בדיקה ובקרה". בימין החדש טוענים: "מנסים לגנוב את קולות הימין, נדרוש ספירה חוזרת של כל הקלפיות, יש כאן בעיה רצינית שצריך לבדוק ולחקור"

עם סיום ספירת המעטפות הכפולות, התברר כי נפתלי בנט ואיילת שקד לא עברו את אחוז החסימה.

בימין החדש טוענים, בשל כך שהם כנראה לא יכנסו לכנסת: "מנסים לגנוב את קולות הימין, נדרוש ספירה חוזרת של כל הקלפיות, יש כאן בעיה רצינית שצריך לבדוק ולחקור".

בכירים במפלגה טוענים שהיו ניסיונות רבים לשנות החלטות הקשורות אליהם ולכן ידרשו לבדוק את הקולות מחדש, בציפייה לעבור את אחוז החסימה.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בטוויטר: "‏אנחנו נצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים. יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות".

יצוין כי בדקות האחרונות יצאה הבהרה מדובר ועדת הבחירות המרכזית: "ספירת המעטפות הכפולות שנערכה בכנסת הסתיימה, וכמו בכל מערכת הבחירות, החל תהליך של בדיקה ובקרה הנדרשים, על הנתונים שהוזנו לתוך מערכת המחשוב, טרם פירסום התוצאות.

"נוכח, התוצאות הצמודות והמשמעות של כל קול שיכול לגרום לתנודות בחלוקת המנדטים, ולמען שמירה על טוהר הבחירות, מודיע ועדת הבחירות כי תהליכי הבדיקה והבקרה נמשכים.

"עם סיומן של הבדיקות תימסר הודעה נוספת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *