ביצים ונאצים: קבלת פנים חמה במאה שערים

 כוחות משטרת ישראל שביצעו אכיפה של הוראות משרד הבריאות בשכונת מאה שערים, נתקלו בהפרת סדר שכללה יידוי אבנים לעברם, במהלכה עצרו 3 חשודים שנרשמו נגדם דוחות בגין התקהלות אסורה מעל 10 אנשים בסך 5000 ש"ח.

כוחות משטרת ישראל שביצעו אכיפה של הוראות משרד הבריאות בשכונת מאה שערים, נתקלו בהפרת סדר שכללה יידוי אבנים לעברם, במהלכה עצרו 3 חשודים שנרשמו נגדם דוחות בגין התקהלות אסורה מעל 10 אנשים בסך 5000 ש"ח.

בשעות הצהריים כוחות המשטרה פעלו בשכונת מאה שערים על מנת לוודא כי בעלי העסקים ממלאים אחר הנחיות משרד הבריאות ופועלים על פיו. במקום החלה להתפתח נגד השוטרים הפרת סדר שכללה יידוי אבנים וקללות, וכתוצאה מכך שוטר אחד נפצע וקיבל טיפול רפואי.

השוטרים עצרו 3 חשודים לאחר שסירבו להתפזר בהתקהלות אסורה מעל 10 אנשים וכן בחשד להפרת הסדר הציבורי. נגד כל אחד מהם רשמו השוטרים דוחות אכיפה על סך 5000 ש"ח.

צריך לציין כי כלל בתי העסק בהם ביקרו השוטרים, הקפידו על קיום ההוראות כלשונם.

עד כה נרשמו בישראל 47 דו"חות, מרביתם בגין סירוב לפיזור התקהלות אסורה, וכן הוצאו צווי סגירה ל-18 בתי עסק שהפרו את ההנחיות באופן בוטה. במשטרה קוראים לציבור: *נשמעים להנחיות – מצילים חיים!.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לכאורה מגיע להם......................... למה לא הלכתם אתמול בשבת לפרקים שהיו עמוסים במחללי שבת, הפרקים היו עמוסים עם חילונים וגם לחופי הים שהיו עמוסים בשבת? עם חילונים??????

    ציונים ערורים ומסריחים בושו לכם, עם הבורא עולם אי אפשר להלחם! אפילו לא צו כזה או אחר שום דבר לא יעזור לכם! בקרוב המשיח ומדינת השמד תישמד ע"י הקב"ה. אנחנו לקראת סוף עולם השקר והפליטקה. גורו לכם מיום הדין בקרוב.

    למה לא הלכתם אתמול בשבת לפרקים שהיו עמוסים במחללי שבת, הפרקים היו עמוסים עם חילונים וגם לחופי הים שהיו עמוסים בשבת? עם חילונים???????????????????????
    *בגלל שפחדו שיפרקו אותם ….
    *ובגלל שמחפשים כל הזמן רק את החרדים!!!! שרוצים להעניש!!!
    *יללההה נמאס כבר מהציונים העמלקים תלמידי היתלר שר"י, "גועל נפש" מחברי של חכי"ם [חרדים] הכנסת המינים, שהם כולם רשעים שונאי ישראל ושונאי התורה….
    *~אבל ~ אין דאגה~בגלל ~ לַד' הַיְשׁוּעָה בקרוב~ ~ ~
    *לקיים מה שנאמר "לעמך ישראל עשית תשועה גדולה"…

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב