ביקורת: הח"כ הימני של 'כחול לבן' מבקש "הניחו את הפוליטיקה בצד"

ח"כ האוזר ממפלגת תל"ם שבכחול לבן, הידוע כסממן הימני במפלגה מבקר הבוקר את ראש הממשלה ויו"ר הכנסת, עם רמיזה גם ליו"ר מפלגתו, בדבריו מבקש להניח את הפוליטיקה בצד, כשהוא מזכיר "מי שעוקב אחרי, מכיר את הדגלים האדומים שהרמתי"

ח"כ צבי האוזר הידוע כאחד הסממנים הימניים ביותר במפלגת כחול לבן, התייחס למשבר הרפואי והפוליטי שפוקד את מדינת ישראל, הוא כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו כי "תנאי מהותי לטיפול במשבר הוא קיום פיקוח פרלמנטרי יעיל על עבודת הממשלה והרשויות. זו חובתי, וזו חובתם של חברי הכנסת, אליכם, הציבור. כמזכיר הממשלה בעבר אני יודע עד כמה פיקוח פרלמנטרי מסייע לרשות המבצעת, נותן לפעולותיה משנה תוקף ומעצים את אמון הציבור שכה חיוני בימים רגישים ודרוכים בהם אנו חיים. לצערי פיקוח זה לא מתקיים כרגע".

ח"כ האוזר הוסיף "מניעת הפיקוח הפרלמנטרי באמצעות תרגילי השהיית זמן של יו״ר הכנסת ושל הליכוד הוא אירוע מקומם, תקדימי ובלתי סביר בעליל. אנו ננקוט בכל האמצעים החוקיים להשיב את הסדר הפרלמנטרי על כנו, ואנו נשיבו. מי שעוקב אחרי, מכיר את הדגלים האדומים שהרמתי כבר לפני כחודשיים בכל הקשור לפיקוח הפרלמנטרי הנחוץ להיערכות במאבק בנגיף הקורונה: ב-30 בינואר דרשתי לקיים דיון דחוף בכנסת בהיערכות הלאומית לנגיף הקורונה. ב-4 בפברואר, בדיון בכנסת, דרשתי להקים בדחיפות ועדה מיוחדת לפיקוח על ההיערכות להתמודדות עם נגיף הקורונה".

הח"כ ממפלגת תל"ם של בוגי יעלון כתב "לצערי לא הצלחתי לשכנע בזמן כי לפנינו משבר בסדר גודל לאומי. עוד תגיע העת לשאלות הקשות אך כעת הזמן לטפל במשבר. אנו נמצאים בעת חירום לאומית. אני פונה שוב, גם היום, לראש הממשלה וליו"ר הכנסת – אנא הניחו את הפוליטיקה בצד ואפשרו פיקוח ובקרה על משבר לאומי כה גדול ומורכב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *