"ביקור טעים": ארוחת טעימות מומלצת ומלאה ב"רוזה"

עם 5 מנות ראשונות ו-3 מנות עיקריות, מבקר המסעדות שלנו ביקש להתרשם מהתפריט החדש של רוזה בירושלים. והוא לא ויתר על קינוח הקרמבו המפורסם

זה לא ביקורנו הראשון ב"רוזה", גם לא השנה, אבל בכל ביקור מחדש – אנחנו רואים שדרוג נוסף במסעדה, וזה פשוט כיף.

בעצם, רק להגיע למסעדה מלאה כבר עושה טוב בלב. ובערב בואנו ל"רוזה" ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית, המקום היה מלא וגדוש לחלוטין: זוגות חרדיים, קבוצה עליזה שהגיעה לחגוג יום הולדת, וגם כמה וכמה אנשי עסקים תושבי חו"ל, שמילאו את המסעדה בשלל שפות. המטבח, ללא ספק, עבד בלי הפסקה.

לקח לנו מעט מאד זמן לעבור על התפריט, לראות את התפריט החדש לחלוטין (מזה כחצי שנה), ולהחליט על האופציה – לדעתנו – הטובה ביותר שבו: "ארוחת טעימות" (230 ₪ ליחיד, 460 לזוג), במסגרתה אתם מקבלים מבחר מנות מכל פרק שיש למסעדה להציע, מנות ראשונות, עיקריות ואפילו אחרונות.

בהחלט נמליץ לכם על האופציה הזו, בה תשבו בנחת בכיסאותיכם ועוד ועוד מנות מהתפריט המגוון יבואו בזה אחר זה אל השולחן, בידי המלצרים האדיבים.

ביקשנו שמנת פטה הכבד המפורסמת של "רוזה", אותה טעמנו מספר פעמים בעבר, תהיה חלק ממה שנקבל. קיבלנו, אלא מה.

אז מה הגיע לשולחננו? ובכן, מפרק המנות הראשונות התחלנו עם "פוקאצ'ה בלאדית", מנה ייחודית עם חציל בלאדי, מנה טרייה, גדולה ומיוחדת, המספיקה בהחלט לשניים; סלט עגבניות שרי צבעוניות, עם תערובת פיצוחים ועוד כל טוב; קרפצ'יו בקר, מעדן; כאמור פטה כבד עוף, מתובל ברנדי, ריבה עם טעם של עוד, פיסטוק גרוס וברוסקטות – לא לוותר. מעדן אמיתי. קיבלנו גם את מנת "סיגרים של רוזה", סיגר ממולא בבשר מוגש עם טחינה. גם לא לפספס.

פוקאצ'ה בלאדית
סיגרים עם בשר
פטה כבד

כך גם קיבלנו "לחמה בעג'ין" – פוקצ’ה טורקית, בשר קצוץ, אריסת פלפלים מתוקים, ממרח עגבניות לחות, עשבי תיבול וטחינה לבנה.

בקושי מסיימים מנה אחת, וכבר המלצר קולט בזווית העין – ומזרים את המנה הבאה. שפע של מנות מגיע במסגרת ארוחת הטעימות הזו, כאמור.

מילה על עיצוב המסעדה: אוירה אמריקאית ויוקרתית לחלוטין. כיף היה לסעוד כך.

כשאנחנו שבעים למחצה, אחרי לא פחות מ-6 מנות ראשונות, הגענו למנה העיקרית: קיבלנו שתי מנות עיקריות, ששתיהן היו איכותיות, מלאות בטעמים ומשביעות: קבב, בחציל בלאדי וירקות; חזה עוף צרוב על מצע של אורז לבן – שהיה ייחודי בטעמו; אנטריקוט מיושן על מצב פירה בתערובת תבלינים.

המנות העיקריות

הגענו לשלב המנות האחרונות מלאים לחלוטין, אבל אי אפשר היה לעמוד מול שתי המנות שהגיעו לשולחננו: הראשונה, מבחר עוגות שקשה להאמין שאינן חלביות, עם פחזניות וכל טוב, והשנייה, קרמבו ייחודי מלא בגלידת וניל פצפוצים מיוחדת במינה.

הקרמבו הייחודי

מומלץ בכל פה.

מסעדת רוזה. רחל אימנו 2, ירושלים (עמק רפאים, שכונת המושבה הגרמנית)

077-2307666

שעות פעילות:

ימים א’-ה’ 12:00 עד לקוח אחרון. מוצ"ש: שעה לאחר צאת השבת – 23:30

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *