בישראל ביתנו חוששים: "ייתכן שנלך לבחירות"

ח"כ עודד פורר, יו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו, הזהיר בריאיון לאולפן ynet כי מפלגתו תוביל את ישראל בחירות חוזרות

ח"כ עודד פורר, יו"ר צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו, הזהיר בריאיון לאולפן ynet כי מפלגתו תוביל את ישראל בחירות חוזרות: "אני מרגיש שהליכוד לא מבינים עד כמה אנחנו רציניים בשמירה על העקרונות שלנו", אמר בראיון.

פורר חושש כי המו"מ יגיע לפיצוץ בין הצדדים."נכון לעכשיו אני מאוד פסימי. זה קצת מזכיר לי את מה שהיה ב-2015", אמר פורר וכיוון לממשלה הקודמת לשם לא הצטרפה מפלגתו,"אנחנו עברנו מערכת בחירות קשה מאוד בשביל להילחם על העקרונות האלה".

פורר הוסיף: "יכול להיות שנצטרך לחזור אל הבוחר להגיד לו 'תשמע, אלה העקרונות שעליהם נלחמנו'. בסוף מי שמכריע פה זה הציבור הישראלי, שלשיטתנו רוצה הכרעה מול חמאס לא הסדרה".

לטענתו של פורר, "כל אחד מחברי הליכוד וגם מסיעות הימין האחרות מוכנים לחתום על מה שאנחנו דורשים במדיניות הביטחון, אז למה ללכת איתנו ראש בראש? כולם דיברו על חוק הגיוס והעבירו אותו בממשלה הקודמת, אז למה ללכת איתנו ראש בראש?".

"ברור שאנחנו רוצים להיכנס. אנחנו רוצים להיות חלק מהממשלה, רוצים שתקום ממשלת ימין, אבל אנחנו רוצים ממשלת ימין אמיתית ולא בדיבורים", הבהיר פורר. "ניהלנו משא ומתן על הרבה מאוד דברים ובסוף אנחנו חוזרים לחמשת התנאים ואומרים שבלי זה לא ניכנס. הכל בסדר, אנחנו לא מחפשים לרצות אף אחד ולא מחפשים לריב עם אף אחד. אבל יש לנו עקרונות ולא נזוז מהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *