בכחול לבן יצביעו בעד פיזור הכנסת? "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו"

נתניהו קרא לכחול לבן שלא ללכת לבחירות, "קודם כל לחכות לחיסון אזרחי ישראל ואחר כך בחירות". אלא שבכחול לבן, כנראה מתכוונים להפיל את הממשלה בהצבעת אי האימון שהגישה יש עתיד.

בדרך לבחירות? חבר הכנסת יואל רוזבוזוב מיש עתיד קורא לכחול לבן להצביע ביום רביעי בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת. בכחול לבן הגיבו בתגובה לדברי נתניהו: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב."

מוקדם יותר קרא נתניהו לכחול לבן שלא ללכת לבחירות, "קודם כל לחכות לחיסון אזרחי ישראל ואחר כך בחירות". אלא שבכחול לבן, כנראה מתכוונים להפיל את הממשלה בהצבעת אי האימון שהגישה יש עתיד.

"המטרה של נתניהו: להפיל את אשמת הבחירות על כחול לבן" פירשן עמית סגל.

סיעת ש"ס מסרה בתגובה להצעות החוק של כחול לבן: ״השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה״ .

חבר הכנסת מיש עתיד קרא לאנשי כחול לבן להמליך את לפיד למנהיג האופוזיציה." ‏לכחול לבן יש הזדמנות אחת לתקן את כל הטעויות שעשו, לפזר את הכנסת, להתכנס מאחורי לפיד ולהחליף את השלטון הגרוע הזה ששם את טובתו האישית לפני טובתם של אזרחי ישראל. אבל חשוב לזכור דבר אחד- גם לטוב הלב ולסבלנות של לפיד יש תאריך תפוגה. זה הזמן לגלות מנהיגות. לא תקבלו מאיתנו עוד הזדמנויות".

‏יו״ר הכנסת יריב לוין בישיבת הסיעה אמר כי: "צריך לנסות להפיל את החוקים (של כחול לבן). צריך להבהיר להם שאם זאת השיטה, אז גם אנחנו יודעים להעלות חוקים שיהיו להם פחות נוחים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *