בכירה במשרד החינוך לאב: "הקורונה היא בלוף"

נ', אב לילדה שחלתה בקורונה, התקשר לאגף החירום של משרד החינוך, ופשוט השתומם, בכירה באגף ומי שמציגה עצמה כמנהלת ענף חירום טענה בפניו כי הקורונה היא בלוף.

נ', אב לילדה שחלתה בקורונה, התקשר לאגף החירום של משרד החינוך, ופשוט השתומם, בכירה באגף ומי שמציגה עצמה כמנהלת ענף חירום טענה בפניו כי הקורונה היא בלוף.

בשיחה שפורסמה ב'ישראל היום' היא מפצירה בו לפנות לקו טלפוני בשם "קו אחרית הימים", שם יש מידע על תרופה לקורונה.

בשיחה איתו סיפרה לו עם גרגירי הלבונה המשווקים במגזר החרדי "זה נקרא קו אחרית הימים, ואתם תתחילו להבין לאט־לאט. כאזרח לאזרח, זה לא קשור למשרד החינוך, פשוט כי אכפת לי. יש תרופה לקרונה שלא מפרסמים אותה ולא תשמעו את זה. זה רק בקו הזה. יש לבונה (שרף האילן), מוכרים את זה בחנויות טבע. יש דוקטור ששנים על גבי שנים חוקרת את הנושא הזה של השפעת, והיא גילתה את הנושא של הלבונה. עשו מחקרים על זה לאחרונה וזה הוכח מדעית שזה מחסל את הנגיף הזה של הקורונה. מוכרים את זה בחנויות טבע – גרגירי לבונה".

היא גם הציעה תרופות סבתא ואומרת: "בקו הזה שנתתי (אחרית הימים) יש שלוחה שכל כולה על הנושא של הקורונה על התרופות, יש תרופות סבתא שאנשים פשוט יצאו מזה תוך 24 שעות, כמו שום".

היא מוסיפה:"אם אתה בלחץ מזה שאמרו לך שיש לה קורונה, תדע שאמרו להיזהר מאש מכל הבדיקות האלה, ידוע על הרבה שקרים בנושא הזה. זה שקר אחד גדול כל הבדיקות, אי אפשר להסתמך על זה. אם תאזינו לשיחות (של קו אחרית הימים) תראו שיש שלוחה שבה מאזינים מספרים את כל הבלוף הזה. כל מיני דברים ששומעים".

בשיחה עם האב הוא אומר לישראל היום: "לא האמנתי שזה מה שאני אשמע כשאני מתקשר למשרד החינוך. התקשרתי כדי לקבל סיוע, ולכוון אותי לקו של רב זה הזוי בפני עצמו. עד עכשיו אני בהלם שזה המענה שקיבלתי".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו מדגישים כי הדברים סותרים באופן גמור את מדיניות והנחיות המשרד, ואנו דוחים אותם על הסף. האירוע ייבדק באופן יסודי ונפעל כדי למנוע הישנותו בעתיד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *