בכיר ב'אגודה': "נקבר סופית המפץ החרדי"

בכיר בחסידות המרכזית שוחח הבוקר עם אתר 'אקטואליק' ממוקד ההכנות בנתניה לקראת הכינוס הגדול היום בערב ואמר כי "בעקבות המריבות והויכוחים בין החסידויות על רקע המיקומים במפלגה, הוחלט בקרב בכירי המפלגה לא לתת צ'אנס נוסף לניסיון האחדות החרדית"

ערב הכינוס הגדול של מפלגת 'אגודת ישראל' ביחד עם נציגי כלל החסידויות, שנוצר במטרה לאחד את השורות במפלגה לקראת הבחירות לכנסת, מתברר כי יש מי שכבר קבר את נסיון האחדות חוצה המפלגות במגזר החרדי.

בכיר בחסידות המרכזית שוחח הבוקר עם אתר 'אקטואליק' ממוקד ההכנות בנתניה לקראת הכינוס הגדול היום בערב ואמר כי "בעקבות המריבות והויכוחים בין החסידויות על רקע המיקומים במפלגה, הוחלט בקרב בכירי המפלגה לא לתת צ'אנס נוסף לניסיון האחדות החרדית".

אותו בכיר הסביר את הקשר בין הדברים ואמר "אם הננו לבין עצמנו אנחנו לא יודעים להסתדר, והשיח בין בעלזא לויז'ניץ הצליח להתדרדר לרמות כאלה, אז אין סיכוי שנוכל להסתדר עם שס ודגל ביחד, בלי לדבר על אלי ישי והפלג הירושלמי, ראשי המפלגה כבר הבינו האחדות החרדית נקברה סופית".

כזכוא, לפני מס' שבועות פורסם בתקשורת על "המפץ החרדי" בניסיון לאחד את כל המפלגות החרדיות ולרוץ ברשימה אחת לכנסת הקרובה, אך שלל דברים שקרו בדרך גרמו לכישלון של המפץ המדובר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *