בכיר בחיל האוויר: נערכים לירי אל תל אביב

לדברי הבכיר, עד כה נורו כ-600 רקטות ומתוכן 400 לשטחים פתוחים. במספרים אלו גם אחוז הצלחה גבוה ביירוט, 86%.

גורם בכיר בחיל האוויר שוחח לפני זמן קצר עם עיתונאים ואמר כי "זמן רב לא עשינו סיכול ממוקד כמו הסיכול של חאמד אחמד עבד חודרי". לדבריו,
"הסיכול התרחש בלב עזה, מספר כלי טיס השתתפו בתקיפה עצמה, ואנו ערוכים להמשך פעילות תחת המסר שחמאס ואנשיו חשופים לפגיעה".

הגורם אמר כי "חיל האוויר ממשיך לפעול מאז אותו ירי צליפה ביום שישי, תחת ההנחיה של פעילות תחת הסלמה כדי לנסות ולחדש את ההרתעה מול חמאס. אנו פועלים מול חמאס והג'יאהד האסלאמי אבל מבחינתנו חמאס הוא הריבון ותפקידו לסרס את הג'יאהד. תחת הדירקטיבה הזו אנחנו כל הזמן מוסיפים נדבכים כולל מחסני אמל"ח, תשתיות טרור, פגיעה בחוליות טרור, במנהרות ועוד. סל המטרות מתרחב ואנחנו ערוכים לאפשרות של הסלמה. לא שלפנו את הכל עדיין, יש עוד הרבה בתכנון".

לדברי הבכיר, עד כה נורו כ-600 רקטות ומתוכן 400 לשטחים פתוחים. במספרים אלו גם אחוז הצלחה גבוה ביירוט, 86%. אין הגנה הרמטית ורק הצירוף של הנחיות פיקוד העורף ויירוט כיפת ברזל יצרו את הגנה האמיתית. יש מאות גיחות של צה"ל ואחיזה רציפה שלנו את רצועת עזה, אנו עובדים בקצב גבוה ומשתדלים להיות מדוייקים ע"פ הנחיות הדרג המדיני. העבודה שלנו מדוייקת ומקצועית. אני לא יודע לשלול שלא יגדילו את טווחי הירי, זה כן ביכולתם אבל אנו ערוכים לכך. פיקוד דרום וחה"א ערוכים גם באזור הגדר ובהקשרי היחידות שלנו וסיכולי הרחפנים", אמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *