בכיר בליכוד לשס ויהדות התורה: "אל תתקפו את ליברמן – זה מה שהוא מחפש"

פרסום ראשון: בכירים במפלגת הליכוד ביקשו מחברי הכנסת של שס ויהדות התורה לא לתקוף בחזרה את ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן "זה רצונם, מזה הם נבנים ומוסיפים לעצמם קולות, תנו לציבור לשמוע את דברי הבלע שלהם ולהיגעל לבד, כל תגובה מוסיפה להם מצביעים שונאי דת"

במפלגות החרדיות זעמו אמש מאוד על סרטון ההסתה החדש והדוחה של ח"כ קושניר ממפלגת ישראל ביתנו, וחלקם אף גינו אותו בפומבי.

ח"כ משה גפני אמר "הדברים שאמר נגד ההלכה היהודית וההסתה הנלווית להם מזכירים משטרים אפלים, שעברנו אותם ונעבור גם טיפוסים כמו קושניר, שמנסה לרצות את הבוס שלו, שמנסה בכוח לסחוב את מערכת הבחירות לנושאי דת ומדינה. לא הדת איכפת לו ולא המדינה. את איווט מעניין רק ליברמן".

במפלגות החרדיות זכו לגיבוי מיו"ר הימין המאוחד שר החינוך רפי פרץ, אך במפלגת הליכוד היו אדישים לסיפור ולא הגיבו לדברים הקשים של הח"כ הפרובוקטור מישראל ביתנו.

לאתר 'אקטואליק' נודע שהדבר נבע בעקבות תפיסה רווחת במפלגת הליכוד לא לתקוף את ליברמן ושותפיו כיוון שזה מה שהם מחפשים, בכי בליכוד אמר לנו כי "כל התקפה עליהם גם אם בדברים קשים שאמרו גורמת לציבור מסויים שנבנה משנאת חרדים לתמוך בהם".

בתוך כך מתברר הבוקר כי בכירים במפלגת הליכוד ביקשו מחברי הכנסת של שס ויהדות התורה לא לתקוף בחזרה את ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן "זה רצונם, מזה הם נבנים ומוסיפים לעצמם קולות, תנו לציבור לשמוע את דברי הבלע שלהם ולהיגעל לבד, כל תגובה מוסיפה להם מצביעים שונאי דת" אמר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *