בכיר הג'יהאד האסלאמי מאיים: "נגרום לישראל ליישם את הדרישות"

מתיחות בעזה: בכיר הג'יהאד האסלאמי, איים היום (שבת) בריאיון לעיתון "אל-איסתיקלאל" הפלסטיני, כי אם ישראל לא תמהר ליישם את חלקה בהבנות שהושגו עם הפלגים הפלסטיניים בעזה, בתיווך מצרי, הג'יהאד האסלאמי יפעיל את אמצעיו כדי לגרום לישראל ליישם את דרישותיהם

אחרי כמה ימי רגיעה שוב איומים מצד ארגוני הטרור: חאלד אל-בטש, בכיר הג'יהאד האסלאמי, איים היום (שבת) בריאיון לעיתון "אל-איסתיקלאל" הפלסטיני, כי אם ישראל לא תמהר ליישם את חלקה בהבנות שהושגו עם הפלגים הפלסטיניים בעזה, בתיווך מצרי, הג'יהאד האסלאמי יפעיל את אמצעיו כדי לגרום לישראל ליישם את דרישותיהם.

"אם האויב לא יעמוד ביישום ההבנות המצריות והמצור על עזה לא ישבר, ההתנגדות יכולה לאלץ אותו ליישמן", אמר בריאיון. "ההתנגדות לא תקבל את תוקפנותה של ישראל נגד עמנו בעזה בכל עת וכפי שהיא רוצה", הוא הדגיש כי "עוצמת הכוח של האש שלנו הוכיחה שאנחנו יכולים לכפות את דרישותינו בכוח. זה האיץ את האויב לדרוש הפסקת אש ולחזור להבנות".

מנהיג הזרוע המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, טען אתמול שישראל היא זו שביקשה את הפסקת האש בסבב הלחימה האחרון. "האויב הציוני הוא זה שביקש, ישראל התקשרה למספר מדינות וגורמים", הצהיר.

"ההתנגדות השתמשה בחלק קטן מאוד מהיכולת שלה בסבב האחרון", התרברב הנייה.

במהלך הסוף השבוע נהרג פלסטיני במהלך מהומות על הגדר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ואתם השופר של האוייבים שלנו!!!

    מתי תפסיקו לעניין אותנו בהבלים שלהם ולבזות את הכוחות שלנו?

    ח |
    הגב