הדלפות מהבית הלבן, והעיתונאי החרדי בלב הסכנה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק' מי מדליף לאבי בלום את הסקופים בבית הלבן? המצווה הגדולה של הידוענית החרדית, המניין המפוצל של החרדים העובדים ברמות, ומי התפנק במסאז'?

בקליינע כוסס את הציפורנים לקראת הבחירות החוזרות ההולכות ומתקרבות בצעדי ענק, בדרך, לפני שיכתוב את החדשות הקטנות שעשו את השבוע נתקל בקלייינע במאות נייעסנים – צמאי מידע שמשוועים לעידכונים ללא תרומה. לאחר שחזר כתקליט על הנויז האחרון פטר בקליינע את יושבי הקלויז בברכת 'לעידכונים קודמים הקישו 4' – והתיישב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שעשו את השבוע.

אז מי מדליף לאבי בלום את הסקופים בבית הלבן? המצווה הגדולה של הידוענית החרדית, המניין המפוצל של החרדים העובדים ברמות, ומי התפנק במסאז'? ובכן, תלגמו כוס קפה, ותקראו עד הסוף.

 

המאבק בין ש"ס לדגל התורה על קולות החרדים העובדים, שבנתיים מרתק ומענג את העיתונאים, גורם כנראה לחיפזון. במודעת הטלפונים של כל המטות של ש"ס שפורסמה השבוע בעיתון 'הדרך', נכתב בטעות במקום מטה חרדים עובדים- 'מטרה חרדים עובדים'. אהבנו

בזמן שגפני את איציק כהן רבים בינהם האם תקציב הישיבות קוצץ או לא, דווקא עובדי משרד האוצר מנצלים את פגרת הבחירות ודואגים לריבוי בתי כנסת ובתי מדרשות. אלי מורגנשטרן רפרנט ממשרד האוצר פתח מניין לציבור בלילות שבת- השבוע זה בסגנון קרליבך ברחוב דרך החורש ברמות ב' בירושלים.

הרקע למניין, החלטה להתפלג מבית כנסת המוצלח של החרדים העובדים 'יוסף שלום' ברמות ב', וזאת לנוכח תוצאות הבחירות לוועד בית הכנסת. יודעי דבר מספרים, שבתחילה מורגנשטרן החליט להתמודד לבחירות לוועד, ובסוף החליט לפרוש בטענה שניסו לגנוב את הבחירות.

בקיצור, עם אתם ברמות, מוזמנים לשם. צפויה תפילה יפה.

ונשאר בכפור הירושלמי, בקליינע פגש במסדרונות ספרא את איתמר בר עזר, מי שעמד בראשות המנח"ח, ונחטף כפטריות לאחר השמש על ידי ארגון 'יד שרה'.

והרבה לפני אבו מאזן ואולמרט, העיתונאי ישראל כהן יצא לסיור במוקטעה ברמאללה ומשרדי הפועל של אש"ף יחד עם יו"ר 'שלום עכשיו' יריב אופנייהמר שהזמין אותו לסיור.

מה הם חושבים על נתניהו? שאלנו. 

"הם מאוד כועסים על נתניהו, ורוצים לראות את נתניהו בכלא, הם גם כועסים על תוכנית המאה וקושנר".

לא חשת בסכנה?

"באותו רגע לא, אבל יום אחרי באותו איזור שסיירתי הותקפו חיילי צה"ל."

והנה תמונות מתוך רמאללה

חלק מהחומרים של הפרשן אבי בלום בטור המורחב שלו במשפחה הגיעו אחרי ארוחת ערב כשרה למהדרין עם הצוות היהודי של הנשיא טראמפ בערב הטקס בבית הלבן יוזם תוכנית המאה גרינבלט והרב של הקושנרים. למחרת הטקס נצפה בלום בארוחת סיום למהדרין גם כן במלון טראמפ שליד גבעת הקפיטול. ויש גם תמונות.


קברניטי 'קול ברמה' הגיעו בשבוע שעבר לשיחת פיוס בלשכתו של יור ש"ס אריה דרעי שקיבל אותם בחמימות רבה. הנה יעקב גרודקה מבכירי התחנה בסלפי מיודד עם יו"ר ש"ס.

הרחק הרחק משם, המאסטרו יואלי דיקמן עויזר דרוק וחברים התפנקו במסאז' אי שם בבלגיה. החבורה המוזיקלית שהו אצל נגיד באנטורפן במסגרת דינר. יוקרתי שנערך למקומיים.

ומי שגם יצא לבלות היה העיתונאי משה גלסנר שיצא עם בני משפחתו לרומא והצטלם למרגלות הקולוסיאום.

דניאל סימן טוב עורך תוכנית השמחה של עמי מימון בקול ברמה, הסתלף עם הפרשן המדופלם אבישי בן חיים בהילולת הבבא סאלי ושמע ממנו ניתוח מרתק על תאוריית 'ישראל השנייה'. הנה לכם טעימה.

משם, בקליינע המשיך להליכת בוקר, ופגש את חבר מועצת עיריית מודיעין עילית נחמן ניימן ממכבי שפועל ללא ליאות למען ציבור המבוטחים יחד עם הבוס ר' משה שלזינגר המסור. ר' נחמן הזמין את בקליינע לשמחת בר המצווה לבנו  שתערך בראשון הקרוב במודיעין עילית, ומיד אחר כך הרים טלפון לעוד מבוטח.

בהלת הקורונה הגיעה גם לעיתונאים החרדים שכבר הצטיידו במסכות, אחרים בחרו ללגום מהקורונה.

בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב הוחלפו והותקנו כ-250 מזוזות חדשות – העסקן החב"די הרב יעקב גלויברמן קבע את המזוזות יחד עם שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב בכדורסל.

אחרי שגורם בכיר באגודת ישראל תקף אותו בעיתון יום ליום, יו"ר דגל התורה ח"כ גפני נצפה בשמחת בר המצווה לנכד מרן הגר"מ מאזוז כשהוא מסתודד עם העורך הראשי יוחאי דנינו וביקש לברר על מה יצא הקצף. המתווך: אלי ישי.

‏״ברכה והצלחה״. בכיר הליכוד גדעון סער התברך אמש ע״י מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי בשמחת נישואי נכדתו.

ולסיום: הידוענית החרדית פייגי יורביץ,יצאה יחד עם אמא הצדקת לטיול באומן, וכמובן, שלא שכחה לקפוץ לקברו של רבי נחמן מברסלב למרות הכפור השורר באוקראינה. בקליינע מאמין כי "בזכות מצוות כיבוד אם יתקבלו כל התפילות ברצון. אכי"ר" .

 

ועד כאן להשבוע,שבת שלום!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת
.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *