בליכוד ושס מזהירים את יהדות התורה: "בסוף נלך לבחירות"

בשעות האחרונות בוטלה פגישת ישיבת המשא ומתן בין יהדות התורה לליכוד בגלל חילוקי דעות בין רבני דגל התורה. בליכוד ובשס מאיימים על יהדות התורה: "בגללכם – נלך לבחירות"

הדרמה הקואליציונית נמשכת: בשעות האחרונות בוטלה פגישת ישיבת המשא ומתן בין יהדות התורה לליכוד בגלל חילוקי דעות בין רבני דגל התורה. בשעה 15:00 הייתה אמורה להתקיים פגישת מו"מ מול יהדות התורה. היא נדחתה לשעה 4 – בשל חילוקי דעות עם דגל התורה על סעיפים בחוק הגיוס.

השר לוין ורה"מ בבלפור. כעת קיבלו הודעה על דחייה נוספת. גורמים בליכוד הזהירו את יהדות התורה כי לפי ההערכות שבידיהם לא יהיה מנוס מללכת לבחירות חוזרות בשל התעקשותו של ליברמן. גם בשס הביעו תסכול מהתנהלות יהדות התורה ואמרו כי הם מטרפדים את הקמת הממשלה הבאה.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מיו"ר ש"ס אריה דרעי שיסייע בפתרון המשבר עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. נתניהו כנראה סומך על דרעי שנמצא בקשרי ידידות קרובים עם ליברמן.

על פי הדיווח בוואלה, הפגישה החשאית התקיימה אתמול במלון וולדרוף אסטוריה בירושלים שבה השתתפו ח"כ דודי אמסלם (הליכוד), איציק קויפמן, פעיל מרכזי בליכוד וליברמן עצמו.

בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נראים השלושה בפגישה שהתמשכה יותר משעה וחצי ועסקה ככל הנראה בענייני המשא ומתן הקואליציוני.

ליברמן מסר בתגובה לוואלה כי "אכן נפגש עם דודי אמסלם ואיציק קויפמן. הם מהחברים הקרובים שלו, שנוהגים להיפגש איתו מדי שבוע באותו מקום ולשוחח על הנושאים השונים ולא מעבר לכך". גם ראש עירית ירושלים משה ליאון היה מעורב בימים האחרונים בניסיונות הגישור עם ליברמן והעביר מסרים בינו למפלגות החרדיות.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנראה קואליציה ליכוד אבל חילונית גמורה. ג לא תוותר

    מכלוף להציל עורו מוכן הכל גיוס רפורמים
    באגודה לא ימכרו עם ותורת ישראל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ולא תתחתן במ'

    שס הזבל של המדינה

    מארוקאקים מחלות. גויים גמורים. |
    הגב