במוקד העירוני התקשו להאמין: שועל על אדן החלון

"הוא רצה כנראה לצאת ולא ידע שהחלון נמצא בקומה הגבוהה"

במוקד העירוני של נוף הגליל התקשו להאמין שהקריאה אמיתית: "תגיעו מהר לחלץ שועל תקוע על אדן החלון בקומה השנייה" דיווח אדם שהזדהה כעובד במוסד לביטוח לאומי "מה עושה שועל בביטוח לאומי? כנראה הגיע למלא טפסים לחל"ת קורונה ונתקע…"*

"זה אמיתי!" התעקש העובד ובמוקד העירוני מיהרו להזעיק למקום את הוטרינר ד"ר עיסאם בריק. ואכן על אדן החלון בקומה השנייה עמד שועל מפוחד שנמצא בסכנת חיים.

"תזוזה אחת לא נכונה והוא היה עלול ליפול ולהיהרג". " הסביר הוטרינר והוסיף כי המוסד לביטוח לאומי נמצא במבנה של שלוש קומות, לא ברור איך הגיע שועל עד לקומה השנייה", הוא רצה כנראה לצאת ולא ידע שהחלון נמצא בקומה הגבוהה . כשראה את הגובה נבהל ונשאר במקום".

בנקודה זו נכנס לתמונה גם ראש העיר רונן פלוט שנתבקש לתת אישור מיוחד להשתמש במשאית המנוף ששימשה באותו זמן את מחלקת החשמל לטובת מבצע חילוץ השועל.

ראש העיר פלוט אישר נתן את האישור וביקש לעשות כל מה שאפשר על מנת לחלץ את השועל בריא ושלם.

תוך מספר דקות הגיע מנהל מחלקת החשמל אורי טוויטו עם משאית מנוף והחל מבצע את החילוץ. למרבה המזל השועל שיתף פעולה, הוא נכנס לרשת אבל לא הייתה לו סבלנות לחכות ובירידה נמלט ויצא בחזרה לטבע.

בעיריית נוף הגליל הפך סיפור השועל שהגיע למלא טפסים במוסד לביטוח לאומי בימי הקורונה לסיפור היום. גם במוסד לביטוח לאומי שעסוקים בימים אלה בטיפול בפניות רבות של בעלי עסקים ותושבים הנזקקים לסיוע מיוחד בשל הקורונה, הפך השועל לפייבוריט " הוא נראה כזה חמוד, כנראה הגיע למלא טפסים לחל"ת ולא רצה לעמוד בתור" אמר אחד העובדים בחיוך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *