במטה נתניהו מודאגים: אחוזי הצבעה נמוכים, סער חורש את השטח

שיעור ההצבעה בליכוד עומד כעת על 12 אחוז , נתון נמוך ביחס לרעש התקשורתי שחולל ראש הממשלה. במטה נתניהו מודאגים מאחוזי ההצבעה הנמוכים שאמורים לסייע לסער, ומקווים כי עד שעות הערב ינהרו הליכודניקים בהמוניהם

שיעור ההצבעה בליכוד עומד כעת על 12 אחוז , נתון נמוך ביחס לרעש התקשורתי שחולל ראש הממשלה. במטה נתניהו מודאגים מאחוזי ההצבעה הנמוכים שאמורים לסייע לסער, ומקווים כי עד שעות הערב ינהרו הליכודניקים בהמוניהם.

אחוזי הצבעה מעודכנים לשעה 13:00: 12.25% שהם 14211 מתפקדים. הקלפיות הפעילות ביותר הן בערים הגדולות – ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון ואשדוד.

ראש הממשלה נתניהו הפציר במצביעים לצאת לקלפיות, חרף מזג האוויר החורפי. "‎כוחות אדירים, ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית", כתב. "בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת: הם לא יחליטו בשבילנו. רק אנחנו נקבע מי ינהיג את הליכוד והמדינה. נצחון גדול עבורי בפריימריז יבטיח נצחון ענק לליכוד בבחירות לכנסת".

חברי ליכוד קיבלו הבוקר הודעות מכפישות לנייד נגד סער, בהן נאמר: "היום מביסים את תומך הערבים ואשתו השמאלנית".

במטה גדעון סער טוענים לאי-סדרים במספר קלפיות. כך למשל בקלפי בחדרה לא נתנו למשקיף של סער לבדוק את הקלפי. הוא התעקש לעצור את ההצבעה – הוזמנה לו משטרה. המשטרה הגיעה ואיפשרה לו להיכנס ושם נמצאו פתקי הצבעה של סער מודבקים ע"מ לפוסלם.

הקלפיות נפתחו מהבוקר ב-106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ. בליכוד יש 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה:

בליכוד פרסמו הודעה בה נאמר כי "התוצאות הסופיות יתפרסמו ביום שישי לפנות בוקר. ועדת הבחירות של הליכוד תפקח על כל מהלך ההצבעה ועל ספירת הקולות, בשקיפות מלאה מול מטות שני המועמדים". עד לשעה 12:00 עומד אחוז ההצבעה על 8.2%.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנו לקראת אחת התקופות הקשות בהיסטוריה שלנו, לקראת חבלי משיח!!! וכולנו חייבים לחזור בתשובה תיכף ומיד.

    אנו לקראת אחת התקופות הקשות בהיסטוריה שלנו, לקראת חבלי משיח!!!
    וכולנו חייבים לחזור בתשובה תיכף ומיד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב