במפלגת העבודה מנסים לגייס 61 חתימות ליולי אדלשטיין

ח"כ עמר בר-לב ממפלגת העבודה-גשר הודיע כי הוא מנסה להוביל מהלך ולאסוף 61 חתימות ליו"ר הכנסת אדלשטיין במטרה להמליץ עליו בפני הנשיא להרכיב את הממשלה

ח"כ עמר בר-לב ממפלגת העבודה-גשר הודיע כי הוא מנסה להוביל מהלך ולאסוף 61 חתימות ליו"ר הכנסת אדלשטיין במטרה להמליץ עליו בפני הנשיא להרכיב את הממשלה. "אני מנסה לעשות מהלך, להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה", אמר בר-לב בכנסת שבת תרבות בנשר והרחיב: "בגלל שהוא יו"ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד. אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "אנחנו מכבדים מאוד את ח"כ עמר בר-לב אך מדובר ברעיון פרטי שלו. מפלגת העבודה עומדת בהתחייבותה לחתום רק לח״כ בני גנץ".

בר-לב התייחס לסוגיית זיוף מספרי החרדים שהתגייסו לצה"ל שנחשפה השבוע, ואמר: "צה"ל הוא רק השליח. הבעיה האמיתית היא הפוליטיקאים. גם החוק של ליברמן מקבע את העובדה שבעשור הקרוב חרדים לא יתגייסו לצה"ל. לא סביר שליברמן כשר הביטחון התנגד לקיצור השרות של הבנים שלנו בחודשיים, ומנגד – שיחרר עשרות אלפי צעירים מגיוס לצה"ל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *