הילדה שחטפה את הרימון מתארת את רגעי האימה. המשטרה התנצלה

לאור התמונות המצמררות בו נראת ילדה תמימה ממאה שערים עם תחבושת לראשה, ותיעודים מהשלכות רימוני הרסס לעבר אזרחים שלא חטאו, במשטרה הוציאו הודעת התנצלות כלפי הילדה אך טוענים כי השוטרים ספגו אלימות קשה מתושבי מאה שערים.

לאור התמונות המצמררות בו נראת ילדה תמימה ממאה שערים עם תחבושת לראשה, ותיעודים מהשלכות רימוני הרסס לעבר אזרחים שלא חטאו, במשטרה הוציאו הודעת התנצלות כלפי הילדה אך טוענים כי השוטרים ספגו אלימות קשה מתושבי מאה שערים.

צפו בזיסי מרגליות הילדה שנפצעה מרימון הלם בזמן מהומות במאה שערים מדברת על המקרה עם הוריה

"בשעות האחרונות אנו עדים להתקפה חסרת רסן כלפי התנהלות השוטרים שפעלו הלילה לשמירה על בריאות הציבור ואכיפת צו בריאות העם, נגדם התפתחה הפרת סדר בלב מאה שערים. השוטרים הגיעו לרחוב עין יעקוב לשטיבלך (ריכוז בתי כנסת) במטרה לאכוף את צו הבריאות וזיהו מספר רב של מתפללים ובקשו מהם להתפזר מספר פעמים תוך הסברה כי הדבר מסכן את בריאות הציבור. במקום נשארו כ 20 איש שסרבו להתפזר ולכן עוכבו לצורך רישום דוחות. בזמן זה המון נוסף שהיה בקרבת המקום, החל ליידות אבנים, ברזלים, טיטולים עם צואה וכל הבא ליד, לעבר השוטרים שהרגישו בסכנת חיים ונאלצו להשתמש ברימוני הלם על מנת שלא יאלצו להשתמש באמצעים במדרג חמור יותר בעת חילוצם מהמקום תוך התחשבות במכלול הנסיבות. גם בסרטונים ותמונות שהופצו, ניתן לראות שרימון ההלם נזרק לכיוון אחר ולא באופן מכוון לעבר אדם זה או אחר.

במשטרה הביעו צער על השלכת הרימון לעבר הילדה, "אנו מצרים על כך שהילדה נפגעה. יחד עם זאת נדגיש כי תכלית פעילות המשטרה לאורך כל התקופה של המאבק בהתפשטות מחלת הקורונה הינה להציל חיים ולמנוע הדבקת הציבור.

משטרת מחוז ירושלים פועלת בכל רחבי העיר במזרח, דרום מערב ובמגזר החרדי כדי למנוע התפשטות המחלה ולמען בריאות הציבור.
לציין שבכל פעילות המשטרה במאה שערים כוחות המשטרה נתקלים באלימות חסרת רסן וניסיונות בלתי פוסקים להצר את צעדי השוטרים ואת הטענות כלפי השוטרים יש להפנות דווקא לעבר לפורעי החוק".

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכל דלף החוצה: עסקן העדה החרדית ותולדות אהרן, צבי מיכל הלר, בשיחה עם איש השיטור שרוליק וורטיימר כנסו..........

    יום שחור ממש. דלף החוצה: עסקן העדה החרדית ותולדות אהרן, צבי מיכל הלר, בשיחה עם איש השיטור שרוליק וורטיימר, מאנשי פרוש, אחרי אחת הפשיטות המשטרתיות על מאה שערים בחול המועד האחרון. "שרוליק, כל הכבוד למשטרה שנכנסו למאה שערים. בוא נראה שהם תופסים את הנכונים. הם הבעיה. צריך לתפוס אותם, אבל בלי רחמנות. חבורת שקצים וחוצפנים".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. בוכה על חשבון החילול

    "השבת" בוכה על חשבון חילול השבת במירון. והשבת מענישה את המדליקים – גורמי החילול שבת קודש בפרהסייה בעיצומו של ש"ק במירון, בשבת ערב ל"ג בעומר. הם היו בטוחים כי לעולם חוסן וכי בכל שנה הם ידליקו ל"ג בעומר במירון עם ציבור כל כך גדול, והם יהיו ראשונים וישחקו את המשחק השנתי שלהם על חשבון חילול השבת במירון, אז הנה הם נענשו והשנה כבר לא יוכלו להדליק בצורה שכזו.

    ומי יודע מתי יוכלו לשוב לאותו סדר כפי שהיה בעבר, עושה רושם כי יקח הרבה זמן עד אשר יאפשרו התקהלות של אלפים יחדיו. השם ירחם ויכפר!

    איני יודע חשבונות שמים ואין ספק שכל אחד צריך לתקן אצלו, אבל אין זה פותר ממי שקלקלו בענין השבת בהדלקה במירון שלא יתקנו את מה שגרמו, אולי בזכות שיקבלו על עצמם לתקן ויכריזו כי לא עוד הדלקה בשעה שתגרום לחילולי שבת, נזכה לישועה גדולה ותיעצר המגיפה הנוראה.

    חילול השבת בהדלקה במירון "בושה וחרפה" וזועק ולא ירפה עד אשר יתקנו את אשר קלקלו, הנושא לא יירד מסדר היום מפני שלהפקיר את השבת אין חמור ממנו, [מהחמורות שבחמורות] כולנו נמשיך להלחם נגד מנהיגי בויאן למען כבוד השבת, ובעיקר למנוע חילולי שבת של המונים כפי שקרה בהדלקה במוצאי שבת, כאשר אלפים נאלצים לחלל שבת או לגרום להפעלת מאות שוטרים יהודים ומאות נהגים ועובדי מוסכים יהודים, בשביל לקלוט את ההמונים שיספיקו להגיע למירון. זה חייב להיעצר. והשם הטוב יכפר ויסלח.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב