במשרד הבריאות זועמים על הצטופפויות אוהדי הכדורגל

במשרד הבריאות מזהירים כי אם המראות הללו יחזרו על עצמם, ליגת העל שחזרה בלי קהל במגרשים עשויה להיות מושבתת שוב

לאחר שכלי התקשורת הכפישו את החרדים שלא שומרים על הוראות משרד הבריאות, כעת מתברר כי החרדים שומרים ביתר שאת על כללי המשרד, אך אוהדי הכדורגל תועדו חוגגים בצפיפות רבה.

במשרד הבריאות מזהירים כי אם המראות הללו יחזרו על עצמם, ליגת העל שחזרה בלי קהל במגרשים עשויה להיות מושבתת שוב.

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור איתמר גרוטו שוחח היום עם יו"ר המנהלת ארז כלפון "לאור ההפרות שנחזו בשבוע האחרון במשחקים שנערכו באצטדיון בבלומפילד" – כך נמסר. בין ההפרות: התקהלויות אוהדים, חגיגות שחקנים ללא ריחוק חברתי ואף השתתפות שחקנים (מרחוק) בחגיגות של האוהדים.

גרוטו "הדגיש כי התגודדות הקהל מחוץ למגרשים מגבירה את סיכויי ההדבקה". לדבריו, עליית התחלואה בימים האחרונים והחשש מהתפרצות חוזרת של הנגיף מסכנת את המשך עונת המשחקים.

גרוטו אמר גם כי "התנהגות השחקנים שיצאו לקהל בסיום המשחקים וחלקם אף בא במגע עם גורמים נוספים מעבר לשחקנים ואנשי צוות הקבוצה מהווה הפרה חמורה של המתווה שאישר את חזרת המשחקים".

יו"ר מנהלת הכדורגל הביע דאגה מהמצב ואמר: "אני חוזר ומבהיר כי לא נקבל כל הפרה שתגרם על ידי קבוצות ושחקנים. למען הסר ספק, כל הפרה נוספת, תוביל לסנקציות חריפות יותר מאלו שכבר ניתנו, לרבות סנקציות שיופעלו ישירות כנגד שחקנים ובעלי תפקידים שיפרו את ההנחיות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *