בן גביר באגרת: "סמוטריץ' שחצן, אני עצוב וכואב"

לאחר שזרק לפח מעל 84 אלף קולות, איתמר בן גביר כותב איגרת לפעילים ומבכה על אובדן הקולות שריסק את גוש הימין. 

לאחר שזרק לפח מעל 84 אלף קולות, איתמר בן גביר כותב איגרת לפעילים ומבכה על אובדן הקולות שריסק את גוש הימין.

וכך כתב מבזבז הקולות הסדרתי, איתמר בן גביר:

פעילים פעילות, תומכי ותומכות עוצמה יהודית, השלום והברכה.

ראשית, אני מבקש להודות לכם ולחבק אתכם על מסירות נפש האדירה שלכם.

עבדנו בבחירות האלה כדוד מול גוליית, מול מערכות עצומות, תקציבי ענק ומשאבי אנוש אדירים, ולמרות זאת – כפי שמסתמן כרגע יותר משניים וחצי מנדטים הצביעו בעד הדרך והעקרונות שלנו.

זה בזכותכם! בזכות השעות והימים שהקרבתם! נגעתם בליבותיהם של עשרות אלפי יהודים שנחשפו לדרך האמת של עוצמה יהודית וזה נזקף לזכותכם הבלעדית, והכל בהתנדבות, לשם שמים, ומתוך ידיעה שחייבים להשמיע קול של הימין האמיתי – כאלה שלא באים לעשות אקזיט על הציונות הדתית (לא עברו חלפו דקותיים וכבר בנט הודיע שהוא מתפצל..) וכאלה שבאמת רוצים שינוי במערכת המשפט, מאבק תקיף נגד האויבים וכדומה.

*

חברים יקרים. שקר לא אעשה בנפשי. אני מאוכזב, עצוב, כואב ודואב. סברתי שאפשר לנצח, אבל היו כאלה שעשו הכל כדי שלא ננצח. בראש ובראשונה ראש הממשלה בנימין נתניהו שבצעד תמוה וחסר הסבר בחר "ללכת לנו על הראש" ולא להפסיק לתקוף, בשעה שהיה צריך ללמוד מגנץ ולפיד שחיבקו את עמיר פרץ שגם הוא התנדנד על אחוז החסימה. מי שרוצה לעזור לימין לא יורה בנגמ"ש.

הבאים בתור הם כמובן נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ היהיר והשחצן שלצערי היום ברור לכולם מה הוא הביא לחיבור הקודם איתנו. הרי אם עוצמה מביאה שבעים שמונים אלף קולות זה אומר שסמוטריץ והרב פרץ שווים ביחד פחות (לכל היותר שלושים אלף מצביעים כל אחד), ועל רקע זה אפשר להבין כמה התפשרנו בפעם הקודמת כשהסכמנו לקבל מקומות חמש ושמונה בשעה שאנחנו יותר חזקים מפרץ וסמוטריץ ביחד. אחרונים ברשימה, אנשי "העיתונות" המגזרית כמו בשבע וערוץ 7 וכמובן עמית וחגי סגל שחושבים שהציונות הדתית זה הם, ועשו לנו מה שהם קובלים כל הזמן נגד התקשורת השמאלנית – די אם תסתכלו בעיתון בשבע של השבת האחרונה שבו הטור הראשון היה נגד עוצמה, השני נגד עוצמה, גם השלישי, הרביעי החמישי והשישי ולקינוח ואיזון.. גם הטור השביעי היה נגד עוצמה…..

לצערי, החשש שלי שחלק מהגורמים שהזכרתי לא באמת רוצים כאן ממשלת ימין אמיתית. התובנה שלי הבוקר הזה שנתניהו לא רצה אותנו בהגה לידו כי הוא באמת לא רוצה לעשות כאן שינוי אמיתי – לא בביטחון, לא במשפט וגם לא בכלכלה. התובנה שלי שסמוטריץ לא רצה שיהיו לידו גורמים שיציגו באור שלילי את העובדה שהוא מוכן לפשרות מרחיקות לכת כדי לשבת בממשלה, וגם בנט שמגדיר את עצמו כקרוב הרבה יותר ליאיר לפיד מאשר אלינו ממש לא רצה את עוצמה יהודית בכנסת.

*

לא יעזור להם! נמשיך לומר את האמת, נמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל! נמשיך להיות כאן ולפעול כאן, כי זה בנפשנו, ואין לנו מנדט לוותר על זה!

אני פונה אליכם בבוקר הזה ומבקש מכם להרים את הראש, לזקוף קומה! אכן, ספגנו, נפגענו וחטפנו, אבל כמו שאמרתי לכם לאורך כל התקופה: יש לנו כתפיים רחבות, וכאשר אנחנו עם האמת שלנו, אנחנו לגמרי שלמים עם עצמנו.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אל דאגה אוטוטו סמוטריץ והכלבה שקד יהיו סמרטוטים

    אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. קובי טיפשון. למכלוף שלך יש דעת תורה. הן גביר גבר לא גנב

    בן גביר השתדל וכל הכבוד לו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. אכלו לי, שתו לי,..

    בוז לך!!!
    איש שפל!!!
    בא נראה אותך מהמר על הדירה שלך
    על הרכב שלך,
    על ארץ ישראל? למה לא?

    מזרוחניק שפל בלי דעת תורה!!!

    קובי |
    הגב