בן גביר עותר לבג"צ: "לא מסתפק ב'קידום' למקום השביעי"

עו"ד איתמר בן גביר הגיש עתירה כנגד ההחלטה לבית המשפט העליון. בן גביר טוען שאין להסתפק בקידומו למקום השביעי אלא יש לקדמו למקום החמישי שנשמר לנציג עוצמה.

 

לאחר שיו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר דחה את בקשתו לקדמו למקום החמישי ברשימת איחוד מפלגות הימין, ולקדם נציג עוצמה נוסף למקום השמיני ברשימה, זאת בעקבות פסילתו של ד"ר מיכאל בן ארי, הגיש היום עו"ד איתמר בן גביר עתירה כנגד ההחלטה לבית המשפט העליון. בן גביר טוען שאין להסתפק בקידומו למקום השביעי אלא יש לקדמו למקום החמישי שנשמר לנציג עוצמה.

בעתירה נכתב כי בעקבות החלטת בית המשפט לפסול את ד"ר בן ארי נפגע ייצוגה של עוצמה יהודית ברשימת איחוד מפלגות הימין באופן משמעותי, ולפיכך מתבקש בית המשפט לאפשר לקדם את בן גביר למקום החמישי ונציג עוצמה נוסף למקום השמיני, על מנת שבוחרי עוצמה יהודית יוכלו להצביע מבלי שתיפגע יכולתם להצביע למפלגה ללא ייצוג משמעותי לנציגיהם בכנסת.

עו"ד בן גביר אומר כי "לאחר שבית המשפט העליון בהחלטה מבישה החליט לפסול את חברי ד"ר בן ארי, אני מקווה כי ייעשה הצדק ובית המשפט יתקן במקצת את העוול שנגרם לבוחרי עוצמה ויאפשר את קידומי וקידום נציג עוצמה נוסף למקומות המקוריים שהיו שמורים לנציגינו. אני מבין שמערכת המשפט בלחץ ולא רוצה שנציגי עוצמה יכנסו לכנסת אך מעריך שגם מהמקום השביעי נעשה זאת והדרישה לקדם אותי נובעת מרצון הבוחרים ורצון להכניס נציג עוצמה נוסף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *