בן 55 שהיה מורדם ומונשם – נפגש עם בני המשפחה

מבית החולים סורקה בבאר שבע נמסר כי אתמול חל שיפור משמעותי במצבו של מטופל בן 55 שהיה במצב קשה ומונשם מעל חודש. במהלך סוף השבוע האחרון הצוות אירגן מפגש מרגש עם משפחתו והוא עבר הבוקר לשיקום נשימתי

מבית החולים סורקה בבאר שבע נמסר כי אתמול חל שיפור משמעותי במצבו של מטופל בן 55 שהיה במצב קשה ומונשם מעל חודש. במהלך סוף השבוע האחרון הצוות אירגן מפגש מרגש עם משפחתו והוא עבר הבוקר לשיקום נשימתי.

ד"ר אורי גלנטה, היחידה לטיפול נמרץ קורונה: "המטופל בן ה 55 אושפז ביחידה לטיפול נמרץ קורונה במצב קשה. הוא היה מונשם מעל 30 יום ובימים האחרונים מצבו השתפר.
עבורנו ועבור משפחתו זו הייתה בשורה משמעותית ואפשרנו לאשתו ולבנו להפגש איתו ביחידה. המפגש היה עוצמתי. מדובר בגבר שהיה בריא אשר נדבק בנגיף, והפך תוך זמן קצר לחולה במצב קשה. צוות היחידה לטיפול נמרץ היה בקשר רציף עם בני המשפחה לאורך כל זמן אשפוזו ועדכנו במצבו עד לרגע המיוחל שבו מצבו השתפר. בבדיקות אחרונות הוא נמצא שלילי לנגיף והם סוף כל סוף נפגשו".

במחלקה לחולי קורונה וביחידה לטיפול נמרץ קורונה בסורוקה מקבוצת כללית, מאושפזים כעת 27 מטופלים: 18 במצב קשה ( מתוכם 6 מונשמים), 6 במצב בינוני והיתר במצב קל.
בשבוע האחרון אובחנו באזור הדרום מעל 592 מטופלים חיוביים.

במעבדה לווירולוגייה בבית החולים בוצעו בשבוע החולף למעלה מ 6,350 בדיקות מהן קרוב ל 6.3% נמצאו חיוביות.
אתמול בערב נפטר גבר בן 77, שסבל ממחלות רקע.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *