מתאחדים: בנו בכורו של הפני מנחם זצ"ל נעמד לצידו של אחיו ראש הישיבה מגור

לאחר שחשפנו אתמול על כך שהגרי"מ אלתר בנו בכורו של הרבי הפני מנחם מגור זצ"ל מצטרף להגנת אחיו, כעת אנו מפרסמים כי נעמד לצידו של אחיו ראש הישיבה מגור שליט"א באופן נחרץ באמצעות מכתבים ושיחות חיזוק בטלפון

לאחר שחשפנו אתמול על כך שהגרי"מ אלתר בנו בכורו של הרבי הפני מנחם מגור זצ"ל מצטרף להגנת אחיו,כעת אנו מפרסמים כי נעמד לצידו של אחיו ראש הישיבה מגור שליט"א באופן נחרץ באמצעות מכתבים ושיחות חיזוק בטלפון

אמש חשפנו באקטואליק כי הגאון החסיד רבי ישראל שפירא מאשדוד שנחשב מזה עשרים שנה כאחד מחשובי אנשי החינוך בגור, קיבל מכתב עידוד מבנו של 'הפני מנחם' .

בחיידר גור אשדוד יש כמה כיתות מקבילות בכל מחזור, אך תמיד זכו ילדי הכיתה שבהם למד אחד מנכדי הרבי להיות תלמידיו.

הוא היה המחנך בה' הידיעה בין מאות מחנכי גור, שמשאת נפשם של כל ההורים והתלמידים היתה ללמוד בכיתתו.

הרב שפירא נודע כל השנים כגאון ומתמיד עצום השוקד בתורה יומם וליל. עובד ה' מסולא דורש ומבקש ועולה על כולנה לב ענק ורחום הפתוח לכל יציר נברא.

מכריו מספרים עליו כי מעולם לא פגע בילד. תמיד מקרב ומעודד מחזק ומשמח ואהוב על כל שכניו מכריו וכל מי שפגשו בו ולו לדקות ספורות.

הרדיפות הקשות שעובר בשבועות האחרונים וההסתה הקשה כנגדו על ידי קבוצה מקהילה מסוימת באשדוד בעקבות מעברו לקהילת ראש הישיבה מגור, גוררת מחאות וכאב לב אצל רבים בחצר החסידות ומחוצה לה ובראשם בני הפני מנחם זצוק"ל המזועזעים מביזוי כבוד התורה ופגיעה במשפחה יקרה וחשובה שלא עשתה מעודה רע לאיש.

השבוע קיבל הרב שפירא מכתבי חיזוק נדירים משני בני הפני מנחם. הגאון החסיד רבי יעקב מאיר אלתר שליט"א והגאון החסיד רבי דניאל חיים אלתר שליט"א.

 

עוד נודע היום כי הגאון החסיד רבי יצחק דוד אלתר שליט"א חייג טלפונית לחזק ידיו שלא להיבהל מרדיפות שווא של אנשי בליעל.

אמש גם פורסם מכתבו של הגאון רבי מנחם מנדל הכהן שפרן לרב שפירא בו פירט בהרחבה כי מותר ואף מצווה על פי תורה למסור לרשויות ולפרסם את שמות המטרידים.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי שנותן מכות לילדים הוא "חולה עצבים" ולפעמים גם "חולה נפש", ואדם לא בר שליטה, שמוציא את האנרגיות השליליות שלו על נתיניו וילדיו רח"ל, ומהר מאוד מגעים גם לאלימות ממש... ולאלימות מילולית והתנהגותית. השם ישמרינו ויצילינו מכל צרה כזאת.

    מי שנותן מכות לילדים הוא "חולה עצבים" ולפעמים גם "חולה נפש", ואדם לא בר שליטה, שמוציא את האנרגיות השליליות שלו על נתיניו וילדיו רח"ל, ומהר מאוד מגעים גם לאלימות ממש… ולאלימות מילולית והתנהגותית. השם ישמרינו ויצילינו מכל צרה כזאת.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ערדי

    לדאבוני אני גר בערד, וזכיתי לתואר "אנוס", שאני מוכרח להשתעבד לדיקטטור, במקום ליהנות מזיו השכינה אצל הגר"ש.
    מקווה שהמאורעות יחדדו את הפערים, ונזכה במהרה לצאת מאפלה לאורה.

    אנוס |
    הגב