בנו של חבר המועצה מלאכי כי טוב שנתפס כעריק: "עצרו אותו פתאום"

חבר מועצת העיר בית שמש מטעם 'עץ', מלאכי כי טוב, שבנו נעצר על ידי המשטרה הצבאית ל'אקטואליק': "הבן שלי עריק, אבל אני מקווה שישתחרר"

בעוד הפלג הירושלמי מארגן את ההפגנות להערב, ומתכוון לחסום כבישים במחאה על כך שעצרו בחור ישיבה מהפלג, אביו, חבר מועצת העיר בית שמש, מקווה שהוא עוד ישתחרר לפני כן.

האב, מלאכי כי טוב, חבר מועצת העיר מטעם 'עץ' בעיר, אומר ל'אקטואליק': "עצרו את הבן שלי פתאום, כי הוא לא הלך אף פעם לדחייה לצבא, על פי דבריהם של מרנן ורבנן גדולי הדור המכוונים אותנו ואוסרים ללכת לצבא גם לא לדחות את השירות".

לדבריו, "למרות זאת, אני מקווה שישחררו אותו ממש בקרוב".

ב"פלג" אמרו היום כי "בעקבות מעצרו של הבחור החשוב דניאל כי טוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'מאירת שמועה', שנעצר לאחר שסירב להתייצב בלשכת הגיוס, הורו גדולי התורה של הפלג הירושלמי לצאת היום אחר הצהריים למחאה אדירה ברחובה של עיר.

"הציבור החרדי ייצא היום (שלישי) אחר הצהריים להפגנת ענק בירושלים, בפינת הרחובות יפו / שרי ישראל, בשעה 16:30", נאמר בהודעת הפלג.

תלמיד הישיבה נעצר במהלך בדיקה שגרתית של משטרת תנועה.

מהוועדה להצלת עולם התורה נמסר: "הציבור החרדי ממשיך להוביל במסירות נפש את מאבקו חסר הפשרות של רבינו ראש הישיבה זצוק"ל נגד גזירת הגיוס. רבינו ראש הישיבה זצוק"ל הורה להרעיש עולם ומלואו ולהיאבק נגד הגזירה שהפילה ומפילה חללים רבים מעולם התורה אל זרועות השמד הרוחני של הצבא, ואנו ממשיכים את דרכו במאבק העיקש וחסר הפשרות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *