בנט עוקץ את ליצמן: "סגר זו כותרת מאוד יפה"

לטענת בנט: "על פי נתונים שראיתי הציבור החרדי הפנים והמצב בסה"כ בסדר"

שר הביטחון נפתלי בנט, מתנגד נחרצות ליוזמת ליצמן לסגר על בני ברק ואומר: "סגר זה כותרת מאוד יפה. אנחנו רוצים שלא תהיה תנועה החוצה, בגדול זה כבר המצב, יש בבני ברק אכיפה מוגברת. על פי נתונים שראיתי הציבור החרדי, הפנים והמצב בסה"כ בסדר. אם יהיה צורך נטיל סגרים ואפילו עוצר מלא על שכונה או בניין".

גם ראש העיר בני ברק רובינשטיין, לא נשאר חייב ותקף את ליצמן על דרישתו: "בזמן ששר הבריאות, יעקב ליצמן מבקש סגר על העיר בני ברק, אנשי משרדו ממשיכים בנתק מול קברניטי העיר ולא מוסרים את מלוא פרטי חולי הקורונה כדי שניתן יהיה לטפל בהם".

דברים אלו, מגיעים לאחר שכבר אמש השר ליצמן, החל לדרוש סגר על העיר בני ברק, בגלל ריבוי ועלייה במקרי חולי הקורונה בעיר. אך מאתמול, האכיפה בעיר החלה להיות נוקשה הרבה יותר ובנוסף תושבי העיר ברובם, נשמעים להוראות החדשות וכמעט ואינם יוצאים מביתם.

החל מהבוקר, בבני ברק, הוקמו עוד מקומות לבדיקת הסובלים מתסמיני הקורונה, בכדי לאבחן אותם במהירות ואף אותר מבנה מיוחד בעיר לאותם אלו הזקוקים לבידוד על מנת שלא יסכנו את שאר המשפחה.

עוד צעד מבורך שננקט בעיר בני ברק, החל מהבוקר האלוף במיל' רוני נומה החל לכהן בתפקיד ראש מטה המאבק בקורונה בעיר בני ברק.

נומה, לשעבר מפקד פיקוד המרכז, ינהל את פעולות החירום הנדרשות בבני ברק, הן כלפי תושבי העיר והן מול גורמי הממשלה, ועדת הקורונה בכנסת, המשטרה, המל״ל ופיקוד העורף.

נומה מסר "זוהי משימה לאומית עליונה בחשיבותה ודחיפותה. מדובר באוכלוסיה ייחודית שצריכה פתרונות ייחודיים. יש לנקוט מיד בפעולת שונות בתחומים שונים ואני מקווה שנקבל את מלוא הסיוע כדי להיחלץ מהמשבר הזה״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *