בניזרי תוקף את ריבלין: "נשיא אומלל שעסוק כל היום לרצות את השמאל"

כמה שעות לאחר שהנשיא ריבלין החליט שלא להיענות לבקשתו של הרב בניזרי ולנקות לו את עונש הקלון שיאפשר לו להיכנס לכנסת, השר לשעבר הרב שלמה בניזרי העניק ראיון ב'אחת בצהרים' לרונן כץ והתייחס להחלטה האטומה

כמה שעות לאחר שהנשיא ריבלין החליט שלא להיענות לבקשתו של הרב בניזרי ולנקות לו את עונש הקלון שיאפשר לו להיכנס לכנסת, השר לשעבר הרב שלמה בניזרי העניק ראיון ב'אחת בצהרים' לרונן כץ והתייחס להחלטה האטומה: "נראה לך שאדם שהוא בן תורה מחזיר בתשובה ומזכה את הרבים מצב רוחו נקבע על ידי איזה נשיא?", תהה בניזרי.

כאן בניזרי עולה למתקפה על הנשיא ותוקף אותו על החלטתו חסרת הרגש והחמלה, בניזרי תקף במילים קשות הנשיא, "ריבלין הוא עוד בן אדם אומלל שקיבל תפקיד שנקר נשיא. עבד על כולם הייתי יכול להגיש נגדו כתב אישום על מרמה והפרת אימונים. הוא נבחר על טיקט של הימין ופתאום נהפך לנשיא והוא עסוק כל היום לרצות את השמאל ואת התקשורת.

בניזרי טען כי הנשיא שיחק אותה כביכול הוא חומל על הציבור, אך בפועל הוא לא חמל עליו, "הוא פנה לציבור שמי שמרגיש שנעשה לו עוול שיפנה לבית הנשיא. למי נעשה יותר עוול ממני?", תהה בניזרי, "יהודי לא צריך להישבר מהחלטה מטופשת של כמה מטופשים". סיכם בניזרי.

השר לשעבר שלמה בניזרי התייחס בראיון לרונן כץ בקול ברמה לנתק של ישי משס, "אני בשס ותמיד הייתי בשס ועשיתי הכל כדי שיצליחו ברשויות המקומות.
"לדעתי", אמר בניזרי, "אלי ישי עושה טעות שהוא הולך עם הבית היהודי, שחלקם שונאי חרדים ושונאי תורה, הוא צריך להיות בשס וניסיתי לעשות את זה.
המקום שלו לא שם גם במחיר שלא יהיה בכנסת, שיסתכל עלי, יש חיים טובים מחוץ לפוליטיקה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גל

    מתאים להם, הערצת השלטון ורצון שהממשלה תשלוט בכל דבר, מעריצי צה וסטאלין.

    "ממלכתי" זה השיח הסמולני החדש ל "מישהו משלנו". |
    הגב
  2. בניזרי השפה שלך בעייתית

    האיש הזה עם שפה מלוכלכת וקיצונית לא ראוי להיות בכנסת. בניגוד לריבלין הממלכתי והמכיל

    חיים |
    הגב