בנייה קלה – הטרנד החם של עולם הבנייה

בעשורים האחרונים, רבים מבעלי הנכסים והקרקעות הבינו כי בנייה קלה מהווה פתרון מושלם להקמת כל מבנה. שיטת הבנייה משמשת לבניית מבני ציבור וגם עבור הקמת מבנים פרטיים

שיטה זאת מושלמת עבור הקמת חללי סטודיו ועבודה, מחסנים וכל מבנה אחר המשמש לתרבות הפנאי או לתעשייה. בנייה קלה שהחלה את דרכה בארצות כמו אירופה וארצות הברית, חולשת בעשורים האחרונים על תחום הבנייה בישראל, תוך שכיום יותר ויותר קבלנים ומשפצים נוטשים את הבנייה המסורתית (העושה שימוש בבטון), עבור בנייה קלה המבוססת על פנאלים, לוחות אלומיניום, לוחות עץ, מחברים ושאר שיטות לבנייה בשיטה הקלה.

מה צריך לדעת על בנייה קלה?

בניה קלה מתבססת על הרכבת מבנים במהירות תוך יצירת רכיבי בניין במפעל של חברת הבנייה והרכבת המבנה עצמו בשטח באמצעות הרכיבים שהובאו למקום.

בבנייה מסוג נעשה שימוש באלמנטים תעשייתיים אשר הוכנו מראש לפי המידות, התנאים והצרכים של הלקוח. באמצעות השיטה ניתן לבנות מחסנים, מבני מגורים, מבני ייצור ותעשייה, חללי עבודה וכל אלמנט שהלקוח דורש.

בין האלמנטים מהם מורכב המבנה ניתן למצוא קורות ועמודים, פאנלים מאלומיניום, קורות טרומיות, תקרות, רצפות, חלונות ודלתות. כל אלה ואחרים יוצרים אלמנט אחד חזק, מבודד ויציב שנועד לשימוש של בני אדם, לעבודה או מגורים.

מדוע כדאי לבחור בבנייה קלה?

כיום רבים בוחרים במבנים שתוכננו ומיוצרים בשיטה הקלה, וזאת בעיקר בשל היכולת לבנות ביום אחד מבנה שימושי ויציב.

נוסף לכך, ימי עבודה קצרים כמו גם עלות החומרים הנמוכה, מוזילים משמעותית את מחיר הבנייה. לכן ישנם אנשים פרטיים ובעלי עסקים אשר בוחרים מבנים בבנייה קלה שישמשו אותם לכל צורך.

מלבד העלויות הזולות וזמני ההקמה המהירים, חשוב לדעת כי בנייה קלה מאפשרת חסכון במשאבים והעדר חומרי בנייה מסיבים או הפעלת מכונות וכלים כבדים – מה שעוזר לשמור על הסביבה ולהפחית בזיהום ופסולת בניין.

מחסנים בבנייה קלה

אחד האלמנטים הבולטים ביותר שניתן לבנות בשיטה זאת, הם מחסנים או מבנים יבילים אשר נועדו לאחסנה, עבודה, לניהול בית עסק ואפילו למגורים.

באמצעות מבנים מיוחדים לחצר, רבים יכולים ליהנות מפתרונות אחסון, עבודה או מגורים, בעוד שבאמצעות בנייה קלה אפשר לעצב כל מבנה בקלות ולהוסיף לו את האופי הייחודי עליו תמיד חלמתם!

לסיכום, בנייה קלה חוסכת זמן, כסף ומשאבים. לכן אם אתם מעוניינים במבנה מיוחד, בניית מחסן או כל אלמנט בחצר הבית או על שטח ציבורי או פרטי – צרו קשר עם מומחים בתחום ובכך תהינו ממבנה יציב ובטוח.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *