בני ברק בהלם: חולה הקורונה התעורר בנס

חולה קורונה שלא התעורר מתרדמתו – זכה לנס באופן מופלא. הגה"צ רבי אלימלך בידרמן בסיפור נפלא שארע לאחרונה על השכר הגדול בקבלת ביזיונות באהבה

הגה"צ המשפיע רבי אלימלך בידרמן מספר בשיעורו השבועי על העוצמה שבקבלת ביזיונות מתוך שתיקה. כה דבריו: "הרב שלמה סמסון, תושב בני ברק, נדבק בנגיף הקורונה, ומצבו הוגדר קשה. הוא הורדם והונשם במשך שלושה שבועות. בחסדי שמים, לקראת שמחת תורה הוטב מצבו, הוא נגמל ממכונת ההנשמה והחל לנשום בכוחות עצמו. אך למרבה הכאב, עדיין לא הגיב כלל לסובביו, ונותר בתרדמת עמוקה.

"אחד מקרובי משפחתו של הרב סמסון הוא יהודי יקר, המשמש כראש ישיבה בחו"ל. לקראת סוכות חזר לארץ הקודש, ומאחר שבנו הבחור נדבק בקורונה – נכנסו כל בני המשפחה לבידוד. הבידוד הסתיים ביום שמחת תורה, ואז הותר לבני המשפחה לצאת מביתם.

"אחד ממתפללי בית הכנסת ידע על כך שבני המשפחה אמורים להיות בבידוד, אך לא ידע שהם שוחררו ממנו כבר. כאשר ראה את ראש הישיבה מגיע לבית הכנסת – גער בו וביזה אותו באופן נורא. בלב שבור ובבושה גדולה שב ראש הישיבה לביתו", מספר הרב בידרמן בכאב.

"במוצאי החג, שמעו בני משפחתו של הרב שלמה סמסון על הביזיונות שספג קרוב משפחתם, והם התחננו לפניו בדמעות שימסור את זכות הביזיונות והשתיקה לרב שלמה, השרוי עדיין בתרדמת.

"ראש הישיבה נענה, והנס הגדול לא איחר להגיע: כעבור פחות משעה התקשרו מבית החולים אל משפחת סמסון, והודיעו שבעזרת ה' יקירם התעורר מתרדמתו. לאחר זמן קצר ביקש הרב סמסון בעצמו לשוחח עם בני משפחתו, וביקש מהם שיביאו אליו אל בית החולים את משקפיו, כיוון שהוא רוצה להתפלל", מסיים הרב בידרמן את דבריו בהתפעלות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *