בני ברק שוברת שיאים במספר חולי הקורונה

ראש העיר רמת גן: "דורש מראש הממשלה להורות על סגר מלא ומוחלט על העיר בני ברק"

למרות התמתנות העליה במספר הנדבקים בקורונה בארץ, בבני ברק המצב בכי רע. כמעט כל נבדק שלישי לקורונה נמצא חיובי.

עד עתה נערכו בסה"כ 1462 בדיקות בבני ברק מתוכם 505 איש נמצאו כחולים בקורונה.

שר הבריאות ליצמן, הורה על פתיחת ארבעה סניפי קופות חולים בבני ברק, על מנת שגם הם יחלו בלקיחת בדיקות, מאותם אלו שסובלים מתסמינים של נגיף קורונה:
חום מעל 38 מעלות, או שיעול, או קושי בנשימה. ההגעה לסניפים היא בתיאום מראש בלבד.

לכך מתווסף, הקמת מתחם "הבדק וסע" שהוקם בצפון העיר, במטרה לבדוק במהירות עוד כמות נכבדת של אנשים.

לצד דרישתו של ליצמן מראש הממשלה, להטיל סגר על העיר, מתווסף קולו של ראש העיר רמת גן, אשר פרסם אמש פוסט בפייסבוק, שהזכיר ימים אפלים מההיסטוריה היהודית: "ביומיים האחרונים הגידול הארצי היה 20%, ת"א 17.5% ורמת גן 35.8% – פי 2 מת"א ויותר מפי 1.5 מגבעתיים. הנתון של בני ברק עומד על 63.3% – פי 3 ויותר מהממוצע הארצי. בשלושת הימים האחרונים היה גידול ארצי של 43.22%, בת"א רק 31.11% ואנחנו 60% – שוב פי 2 מת"א ופי 1.4 מהממוצע הארצי. הנתון של בני ברק עומד על 90.1%, יותר מפי שניים מקצב ההדבקה הארצי".

לדבריו של שאמה: "הנתונים החריגים לרעה של רמת גן יכולים להיות תוצאה בין היתר של העובדה שבבני ברק אין פצצה מתקתקת אלא פצצה עוצמתית שהתפוצצה גם לנו בפרצוף. אני דורש מראש הממשלה להורות על סגר מלא ומוחלט על העיר בני ברק. עם כל כאב הלב על מה שעובר עליהם אין ברירה אחרת".

במקביל ראש העיר בני ברק, סופג חיצי ביקורת קשים מצד תושבי עירו ומצד התקשורת, על התנהלות כושלת במשבר הקורונה, כאשר מצד אחד, ביטל את הרכבים עם הרמקולים שהתריעו בפני התושבים על סכנת הקורונה, כי לדבריו רצה להימנע מלהפחיד את הילדים ומהצד השני השתתף בחתונה ברחוב, בה נכחו מאות אנשים, למרות התקנות האוסרות על כך.

דומה שבימים האחרונים, תושבי העיר הפנימו את הסכנות מהנגיף ואכן רובם מסתגרים בבתיהם, וויתרו על התפילות במניין ונשמעים להוראות החדשות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *