בני ברק: 150 חולים יפונו מהעיר בתוך שעות

במטרה להתמודד עם העלייה הארצית בתחלואה בנגיף הקורונה וכדי לקטוע את שרשרות ההדבקה, עיריית בני ברק בתיאום עם משרד הביטחון מקבלת פיקוד על הליך תיאום ושינוע החולים המאומתים למלוניות ברחבי הארץ

במטרה להתמודד עם העלייה הארצית בתחלואה בנגיף הקורונה וכדי לקטוע את שרשרות ההדבקה, עיריית בני ברק בתיאום עם משרד הביטחון מקבלת פיקוד על הליך תיאום ושינוע החולים המאומתים למלוניות ברחבי הארץ.

החל משעות הבוקר ובתהליך שיושלם בשעות הקרובות, יפונו 150 חולים מאומתים מהעיר למלוניות קורונה ייעודיות. היעד – לפנות מעל למאה חולים מדי יום במטרה להקטין משמעותית את רמת התחלואה בעיר כאשר יחד עם פיקוד העורף מושקע מאמץ מיוחד בפינוי מהיר של חולים יחידים טרם הדבקה משפחתית רחבה, בשיתוף פעולה הדוק ובפעילות אינטנסיבית.

ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין: "שיטת הפינוי של החולים אל מלוניות הקורונה והוצאתם מהעיר הוכיחה את עצמה בגל הראשון. אנחנו פועלים יום ולילה במטרה להכפיל את קצב הפינויים ולהאיץ את הליך הבדיקות וקבלת התוצאות בקרב תושבי העיר. נמשיך לפעול במרץ כדי להבטיח שבני ברק תישאר עיר בטוחה"

עד עתה, משרד הביטחון היה אמון על פינוי החולים, אולם במטרה להפוך את ההליך למהיר יותר באופן משמעותי הוחלט ליצור שיתוף קהילתי ולהסמיך את הגורמים בעירייה לבצע את הליך הפינוי.

חשוב לציין כי העירייה שמה דגש רב על פינוי חולים בודדים הנמצאים בבידוד וזאת במטרה להוציאם בהקדם מביתם ולמנוע מהם להדביק את בני משפחתם.

מוקדם יותר היום, פרסם משרד הבריאות כי 67% מסך ההדבקות מתרחשות בקרב דיירי הבית, ועל כן עיריית בני ברק רואה חשיבות מכרעת לפנות חולים בודדים בהליך מהיר טרם סיכון ההדבקה לבני משפחתם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *